Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ya çıkarsa!

Ya çıkarsa!
 

Yılbaşında milli piyango çekilişi ayrı bir umut kaynağıdır hayatımızda. Tüm yıl boyunca hiç bilet almayan biri bile yılbaşı çekilişini kaçırmak istemez. Benim de aklıma milli piyango denince Nimet Abla geldi. İstanbul'da Eminönü'nde küçücük bir dükkanda eşiyle birlikte bilet satarmış. Herkesin çok sevdiği biriymiş o zamanlar. Özellikle insanlar yılbaşı çekilişi için ondan bilet almaya gidermiş.Onun elinin uğuruna inanırlarmış, o yüzden bileti ona çektirirlermiş. Bir de bilete hiç bakmadan katlayıp ceplerine koyarlarmış biletin uğuru kaçmasın diye. Nimet Abla kazandığı parayla Esentepe'de bir camii bile yaptırmış. O zamanlar insanlarla bizzat kendi ilgilenirmiş. Kazanılan ikramiyeleri hep kendi eliyle verirmiş.

Şimdilerde hala çok ünlüdür Nimet Abla gişesi. O yok ama o varmış gibi, İstanbul dışından bile bilet almaya gelir insanlar. Kuyruklarda beklemek hiç zor gelmez onlara. Nedense oradan alınan bilete muhakkak bir ikramiye çıkacakmış zannedilir. Genelde de çıkar zaten. Uzun zamandır büyük ikramiye çıkmıyor ama yine de çok insanın şansı dönmüş, yüzü gülmüştür oradan alınan biletle. Ben de çok bilet aldım o gişeden. Muhakkak bir amortim olmuştur. Kısmet tabii. Nimet Abla'nın uğuru bana da belki bir gün uğrar kimbilir.

Bu seneki çekilişle ilgili bilgi vereyim dedim merak edenlere:

En büyük ikramiye 20 milyon YTL bu sene. Bir adet 5 milyon, bir adet 1 milyon YTL olmak üzere diğer ikramiyelerle 2 milyon 759 bini aşkın kişiye toplam 118 960 000 YTL tutarında ikramiye dağıtılacak.

Yılbaşı özel çekilişinin bilet fiyatları Tam bilet 20 YTL, Yarım bilet 10 YTL, çeyrek bilet 5 YTL olarak belirlenmiş.

Yılbaşı çekilişinin en büyük ikramiyesi olan 20 Milyon YTL'nin satılan bir bilete çıkana kadar çekilişine de devam edilecek.

Şansınızı deneyin derim ben. Bol şanslar herkese...

Bilgi: www.millipiyango.gov.tr

 
Toplam blog
: 144
: 2928
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

İzmir Cumhuriyeti'nde yaşıyorum... Sarmaşık Sanat Atölyesi'nde ebru sanatı ile uğraşıyorum. En es..