Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Ya gel otur hiç kalkma yerinden... Ya da çek çıkar elini kalbimden!

Ya gel otur hiç kalkma yerinden... Ya da çek çıkar elini kalbimden!
 

Hatırlarmısın küçüçüktüm camdan geçmeni beklerdim eskiden.

Sonra...

Büyüdüm...

Hatırlarmısın, sabah evden çıkıp gelirdim, yavaşça anahtarla açardım kapıyı, sen uyurdun ben kıyamazdım uyandırmaya. Karşına oturup bi sigara yakardım, saatlerce seni seyrederdim.

Gözlerini açınca, ne zaman geldin? derdin,

-10 dakika oldu.

Sonra gözün kül tabağına takılırdı, izmaritleri görünce anlardın saatlerce orada olduğumu...

Utanırıdım başımı eğerdim birazda.

Bakmaya doyamadığım gözlerine bakamazdım.

Battaniyeyi kaldırıp yer açardın bana, mutlulukla yatardım yanına. Arkamdan sarılırdın ya uyanıkken rüya görür gibi olurdum. Hiç bitmesin isterdim hep hep hep yanımda ol...

Kapardın gözlerini, sen fark etmeden yine seni seyrederdim. gözlerin, kaşların herkez gibiydin. Elin tenime değdiğinde hissederdim ateşini, kalbimin atışını, nefes alışını...

-Evet evet AŞK'tın sen...

Hatırlarmısın sevdiğim, bira içip saatlerce dertleşirdik. Bazen arkadaşım olurdun, bazen sadık bir dost, bazen abim, bazen babam olurdun. Sen sigaramı yakardın, ben içime seni çekerdim... Sende ağlayınca gözüme duman kaçtı derdin, gülüşürdük...

Beni zehirleyen sigara değildi, içki değildi, sadece aşk'tı.

Sonra oda KANIMA KARIŞTI...

Öperdin dudaklarımdan yavaşça, karşı koyamazdım sana...

Hatırlarmısın telefondan gözümü ayırmadan mesaj beklerdim senden, sonra dayanamayıp arardım.

Kıyamazdın ağladığımda. Sarılırdın ya...

İşte tek başıma aşkı yaşardım kollarında...

Hatırlarmısın yemek yapardın bana ellerinle. Bende seni beslerdim ellerimle...          .

          .

          .

Hatırla sevgili, şimdi hatırla,

Unutamadığım o kadar çok şey var ki...

Sende ben gibi, herşeyimizi dün gibi, hatırlıyor musun?

Şimdi hatırla...

Evine son geldiğim gece merdivenlerde ağladım ben. Son gelişim dedim kendi kendime

Ve bildim...

O gece son kez gelmiştim, Ve keşke son kez sarılabilseydim...

Bak bu sözümüde hep hatırla...

Şimdi ya gel otur yanıma hayat olayım sana, Ya da çek çıkar elini kalbimden, arkana da bakma giderken... Unutma ama...

Sakın unutma...

Utanmam sana bakmaktan o an,

Ağlarım belkide sen giderken, umut olursun belkide...

Ama,

Unutulmazsın yinede...

 
Toplam blog
: 21
: 819
Kayıt tarihi
: 16.03.12
 
 

Hayatımın beyaz atlı prensini bulamadım. Şu alışveriş siteleri var ya (isim vermiyorum reklam olm..