Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '14

 
Kategori
Şiir
 

Ya gel ya da beni de al

Ya ensemdeki baltaya kuvvet ver

Yada başımın altından kütüğü al

Bekleteceksen bıçağın sırtında beni

Yüreğimi de yerinden söküp al

 

Yüreğim sızlamasın hiç olmasa o dursun

Yangınlar harlayıp eritmesin ruhumu

Ya çekip ciğerimden hasretini

Yada bir yudum serinlik ver gönlüme

 

Ya itiver gitsin uçuruma beni

Bir sessizlik yayılsın düzlüğe vurunca başım

Yada al beni dertlerimden kederimden

Tutma beni susamışlığın eşiğinde

 

Ya arkanı dönüp git daha öncekiler gibi

Yada gel

Gel ki bütün mertliğinle haykır vefanı

Bu meydan ateşinin kuvvetine bırakma beni

 

Bırakma beni

Bu gönül yangınında eriyip gitmesin değerin

Alt üst olsa da ezberleri kimilerinin

Yada yıkılsın şu ta baştan aşılara verine hüküm

 

Ya tut elimden çekemesin beni bu girdap

Sıyrılıp çıkayım bende herkes gibi

Yada söndür şu yüreğimde tutuşmuş yangını

Tutma beni susamışlığın kenarında

 

Tahtada hesaplama tebeşir yazmaz bu denklemi

Uyduramazsın eski hikayelere

Ya gelip al ne verdinse

Yada tutma beni susamışlığın kenarında

Ra temmuz 2014 

 
Toplam blog
: 191
: 540
Kayıt tarihi
: 01.06.08
 
 

Yerel bir gazetede yazıyorum. Okumayı severim, şiir okumayı severim. Emekli işçi olarak sosyal ak..