Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Ya kır çiçekleri ezilirse

Ya kır çiçekleri ezilirse
 

KIR ÇİÇEKLERİ NE TASASIZ..........


Bakışlarında yakalayamazsam

Bir şeyleri bir gün

Ne yaparım ben

Bütün gece oturup

Bunları düşündüm

Gülmezsen şimdiki gibi

Tatlı tatlı bir daha

Ya surat asmazsan

Artık hiç bana

Dudaklarında o şımarık kıvrımlar

Olmazsa

Gözlerinde göremezsem

Kendimi

Sözlerin delip geçmezse
Kalbimi

Darılıp darılıp da

Ya bir gün

Barışmazsak

Ara sıra kırılıp

Bir köşeye çekilmezsen

Yalvarışlarıma

Muzipçe gülüp

Geçmezsen

Bin defa özür

Diletmezsen

En küçük şey için

Ya bir gün gidersen

Özletmezsen deli deli

Görünmeyip ortalarda

Aratmazsan kendini

Her köşe bucakta

Ya unutursan beni

Yüz defa sormazsan

Sevip sevmediğimi seni

Cevabımı duyunca

Süzmezsen gözlerini

İşveli işveli

Ya alırsa birileri

Benden seni

Ağlıyorken aniden

Kahkahalar atmazsan

Teselli olsun diye

*

Göğsüme yaslanmazsan

Ellerim çok üşürse

Avuçların yokken yanımda

Ya bir daha bana

Hiç öyle sarılmazsan

Ya gelmezsen bir gün

Ya gülmezsen

Ya sevmezsen

Ya inanmazsan

Sevgime

Ya kır çiçekleri

Ezilirse

 
Toplam blog
: 58
: 1128
Kayıt tarihi
: 26.07.12
 
 

Anadolu şehirlerine özgü o sıcaklığı havasında barındıran Tokat'da, büyük bahçeli bir evde doğdum..