Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '16

 
Kategori
Şiir
 

Ya mehtap çıkarsa!

Ya mehtap çıkarsa!
 

(you.tube.com) Abla şuradan bir şişe/sarı kantaron yağı ver/bu şarap ancak bu kokuyla gider/ve bir de aş acısı var/zaten bırakıp gitmiş beni /acısı büütün yüreğimde


Abla şuradan bir şişe 
Sarı kantoron yağı ver
Bu şarap ancak bu kokuyla gider,
Ve bir de aşk acısı var
Zaten bırakıp gitmiş beni
Acısı bütün yüreğimde
Ayrıca bütün adalelerimde
Bunu duyabiliyorum.
 
Benim derdimin,
Aslında yalnızlık olduğunu
Bilebiliyorum..
 
Nerden mi dersin
Sabah kuşlarının ötmelerinden
Yine uyandık,
Yine dışarıda koca bir kent ötmekte
Ve bizi alıp döngüsünde
Sersefil etmektedir.
 
Bu dünya kokusuz çekilir mi
Ya tatsız, ya görmeden
Ve duymadan çekilir mi?
Söyle eniştem söyle
Bu kafayla
İzmir’e,
Gidip gelinir mi?
 
Her tarafım ağrıyor,
Kantaron onun için
Göğüs ağrıları,
Eklem sızıları
Yazılmış bütün yazıları
Okumak için,
Okuyup,
Üflemek için…
 
Çünkü burada böyle geçiyor günler
Ve bütün sakinler,
Çok sakinler,
Mutlular,
Çünkü
Böyle de dönüyor dünya..
 
Bilisizlik içinde
Hiçbir şeyden habersiz
Bir tek kalp ağrılarıyla,
Yola revan olmak,
Ve yolun bir yerinde
Yıkılıp kalmak.
 
Enişte, bana söyle
Başka çare var mıdır bu gidişte
Yoksa bütün yollar,
Ormana mı çıkar,
Bütün yolların ucunda
Savaşlar mı var.
 
Peki, Peki anladık…
Kantaron yağınız kalmadı
O zaman lütfen 10 gram
Lavanta çiçeği,
Belki bu iyi gelebilir
Bütün kırgınlıklara,
Küsmelere,
Aradaki asırlarca mesafe
Olsa bile.
 
Acele et
Gece gelecek,
Yola revan,
Az kaldı canım sana varmaya
Yola devam,
Yola devam
Gece gelecek
Mehtap çıkacak.
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..