Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Ya ol ya da olma

Ya ol ya da olma
 

Adam olmak zor mu sana anlayamadım
Öyle sarılmalar yeter mi sanıyorsun
Sarılacaksan adam gibi, iliklerimde hissedeyim seni
Asılsız sözlerini verme bana
Kendini saklamaya çalışma bunlarla.
Yalan cümlelerle yoluma ışık tutma
O yalanlar götüremez beni gideceğim yere
Sevgiyle bakamıyorsan bakma hiç gözlerime
Bakıpta kirletme bakışlarda ki anlamlarımı
Umursamazsın, vurdumduymazsın
Bırak gülüşlerinle kandırma beni
Senin sevgin dokunmaksa sadece dokunma
Elimi dahi tutma
Karanlık odaları bana aydınlık gibi göstermeye çalışma
Çıkmaz sokaklara götürme beni
Adam olmak nedir ki
Nasıl bir şeydir bu
Zor mu gerçekten bu kadar
Yoksa sadece şeffaflık yeter mi adam olmak için
'Kadınım' demek neyi ifade ediyor sana
Öyle basit değil anlamıyor musun
Anlamlarını taşımayan kelimeler kullanma bana
O kelimelerin büyüsüyle sarma beni
Ya ol ya da olma istersen
Yeter ki net olsun herşey
Olmakla olmamak arasında kalma
Arada kalanlarla işim yok benim zaten
Ya git ya kal
Ama yanımdaymış gibi yapıp
Aslında çok uzakta durma
Hayaller kurdurup bana
Sonra sessizliklere gömülme
Ya sus tamamen ya da konuş benimle
Böyle arada bir yerde olma
Ne istediğini bileyim sadece
Ne hissettiğini bileyim yeter
Hayatında varım ya da yokum ben
Varken yokmuşum gibi davranma
Ben izin vermem buna
O zaman artık yokum ben hayatında
Yokmuşum gibi değil yok olacağım gerçekten
Arada kalmayacaksın sende
Kararsız kalmayacaksın
Bende yorulmayacağın belirsiz varlığınla
Adam olmak zor mu gerçekten
'Kadınım' demek neyi ifade edecek sana bundan sonra
Anlamları büyük kelimeler bunlar
Bırak sen kullanma bu kelimeleri
Anlamlarını yitirmesin o değerli kelimeler
Saklamaya çalışma kendini boşver
Arkasına saklandığın gülüşlerin sesi çıkmıyor
Asılsız sözlerin feryat ediyor, duymuyorsun
Yalan cümlelerin kaçış arıyor farketmiyorsun
Sevgim uzaklaşıyor gittikçe hissedemiyorsun
Yüreğim fısıldıyor kulağıma da;
Adam olmanın anlamını değil
Adam olamamanın anlamını...

 
Toplam blog
: 15
: 886
Kayıt tarihi
: 16.06.08
 
 

1984 Trabzon doğumluyum. Üniversete mezunuyum.Hayatı sevmek istiyorum ve bunun için uğraşıyorum.....