Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Ya öldür Beni, ya sev "Yeniden"

Ya öldür Beni, ya sev "Yeniden"
 

Grup Yağmur Ya Öldür Beni Ya Sev Yeniden şarkısı eşliğinde okunabilir.


Mutsuzum sevgili ,gittiğin günden, bittiğim günden beri. Ya gel al anılarını benden, ya da sev yeniden. Ya öldür beni, ya sev yeniden..

Hayatın en umulmadık anlarında, insanlar en umulmadık acılar yaşar. En olmadık zamanlarda en zamansız aşklara şahit olur yürekler... Sonra da o aşkın o yüreği zamansız terkedişine başı dik duruş vardır sırada. Doğduğu günden, tay tay adımlarına, mızmızlanıp nazlanıp, niyazlanmalarına, ve biten sevdanın cenaze namazına varana kadar vardır aşkların kısa girdabında. Yaşarsın yaşayamazsın, bu senin sorunundur. Aşk için aldığın bir boy arpa yol bile emek ister. Ama aşk defterinden adı silinenler için o bir arpa boyu yol bile çıkmaz sokaklara çıkar. Çünkü ferman sevgilinin elinden verilmiştir artık... Ne acıdır. Çok geç demek için bile geçtir artık...

İşte böyle zamanlardı gitmeye hazırlandığın o günler. Sen gittin ardında ölüm ve sen arasında çaresizlik içersinde kalmış bir ben bırakarak. Diyor kalbim mutlaka, ya öldür beni ya sev yeniden. Olmuyor sevgili, seninle çıktığım yolu sensiz bitiremiyorum. Şimdi ya gel yeniden öksüz bıraktığın bu kalbe sahip çık, ya da o son sözünle sapladığın hançeri bu defa kalbimi yerinden sökmek için sapla...

Özlemenin tarifi olmaz, yürek özler, özlenen hisseder.. Ama gözlerim bile özleminin acısından bakamaz oldu kimseye.. Son kez gel .. Ya öldür beni ya sev yeniden !

 

 
Toplam blog
: 3
: 438
Kayıt tarihi
: 03.06.12
 
 

Aşık olur gibi şarkı söylediniz mi hiç ? Aşka değil şarkılara inanan bi kadın.. Şarkılarımdan ard..