Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '15

 
Kategori
Şiir
 

Ya sabır

Ya sabır
 

Harman edip kültürü sundum eline,
 
Dergahım boş yar sarılayım beline,
 
Sen he de arzuma, anın can bana…
 
Selden  gayri kim  yıkar, o yanımda olunca…
 
****
 
Harman ettim geçen ömrümü, bu ana..!
 
Gönül sesimi dinledim, eğittim hanımı,
 
Bir melek ver dergahıma, öz et canıma,
 
Selden gayri kim yıkar, o yanımda olunca…
 
***
Kutsi andır hayat, kirman yar elinde,
 
Yar döner, dünya harman olur an ile...
 
Bereket rahmandan, rahime han olur,
 
Selden gayri kim yıkar, o yanımda olunca…
 
****
 
İnsan vahşi hayvandır, o garip anda,
 
Nefsin esiri olan an’a! kültürün sora…
 
Hal bilmez, yoz ebleh kirmana döner.
 
Selden gayri kim yıkar, o yanımda olunca…
 
 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..