Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '11

 
Kategori
Sinema
 

Ya Sonra... - Sinema

Ya Sonra... - Sinema
 

Ya Sonra... Ne yaparım senden sonra...


Ya Sonra…

Evlenip imzalar atılır... Ya sonra…

Anlaşamayıp ayrılık kararı verilir ayrılıklar yaşanır... Ya sonra…

Yedi yıldır evlidir Didem ve Adem çifti… Birbirlerine aşık olarak evlenmişlerdir. Bu yedi yılda gelişen olaylar sonunda işiyle ilgili üzerinde çalıştığı projeye kocasının saygı göstermemesi, ilgisiz davranması hatta projesini berbat etmesi sonunda Didem yaşadıklarını sorgulamaya başlar.

Kendi istikbalini, kariyerini Adem için feda eden Didem olmasına rağmen Adem bunu göz ardı ederek fedakarlıkları kendisinin yaptığını ve bunları ikisi için yaptığını söylüyor.

Didem sürekli arkadaşlarıyla vakit geçiren, maça giden, müzikle uğraşan kocasından bir kez olsun kendini ispatlaması için izin vermesini istiyor. Aldığı yanıt olumsuz olunca da yolları ayrılıyor…

Bence filmi özellikle tüm erkekler izlemeli. O kadar hayatın içinden, yaşanılan bir durum ki çoğu erkeğin filmde kendini bulacağına eminim.

Evlenip imzayı attıktan sonra monotonlaşan evliliklere, karısını kendi malı gibi gören nasıl olsa evliyiz gerisine boş ver diyen, kendi kariyerini ön plana alıp karısının kariyerinin gereksizliğine inanan kocalara çok güzel örnek olacak bir film.

Türü romantik dram+komedi olan bu filmin önceki haftalarda fragmanını izlediğimde gitmeye karar vermiştim zaten.

Özcan Deniz’i beğenirim oyuncu olarak da şarkıcı olarak da. Senaryosunu yazıp yönettiği bu filmine destek olmak açısından da gitmek istiyordum. Yabancı filmleri izlerken ne kadar minik bir konudan ne güzel filmler çıkarıyorlar diye düşündüğüm çok olmuştur. Bu film de bunu hissettirdi bana. Sonlara doğru ufak tefek abartılar hissettim ama bunlar da arada kaynadı gitti.

Filmde bir veterineri canlandırması, down sendromu çocuklara yer verilmesi, sahipsiz hayvanların sorunlarına değinilmesi de ayrıca keyif verdi bana bir hayvan delisi olduğum için. Güzeldi, Özcan Deniz’i kutlamak gerekir.

Tv dizisinin ardından Deniz Çakır’ı Cam adlı tiyatro oyununda izlediğimde çok beğenmiştim. 4-5 yıl süren dizideki nefret edilen kötü kadın rolünden sıyrılıp böyle bir rolle karşımıza çıkması çok hoşuma gitti. Performansını çok beğendim. Görüntü olarak da çok hoştu, saçlarının kıvırcık ve dağınık hallerine bayıldım.

Barış Falay her Pazartesi Ezel’de keyifle izlediğim bir karakter. Öncesi de var tabii, yanlış hatırlamıyorsam onu ilk Müco (Mücahit) karakterinde tanıyıp sevmiştim. O da Kerpeten Ali gibi bir karakterden sıyrılıp zengin ve çapkın bir iş adamı rolünde gayet başarılıydı.

Naz Elmas güzeller güzeli bir oyuncu… Dizilerde de çok beğenirdim ama bu filmde Hollywood starlarına taş çıkartan bir güzellikle çıkıyor karşımıza. Rolüne çok yakışmıştı beğeniyle izledim.

Ragıp Savaş, Janset, Erdem Akakçe, Mehmet Aslan, Ayşen Gruda hepsi kendini ispatlamış oyuncular, hepsi güzeldi.

Özcan Deniz & Deniz Çakır’ın bir Ajda Pekkan klasiği olan “Ya Sonra” şarkısını klip çekerek seslendirmelerini Beyaz’ın programında izledim. Deniz Çakır’ın değişik bir rengi var sesinin, şarkıya öyle yakışmış ki, bayıldım keyifle dinledim… Bence müzik konusuna da ağırlık verebilir. Hatta film bittikten sonra yazılar yazarken keşke bu klibi yayınlamayı düşünselerdi diye düşündüm.

Filmin galasına Mahsun Kırmızıgül'ün de gelmesi çok hoş olmuştu...

Evet başta da dediğim gibi özellikle tüm evli erkekler, sevgililer mutlaka izlemeli. Ben keyifle izledim… İzleyin derim…

Sevgiler…

YA SONRA

Senaryo & Yönetmen : Özcan Deniz

Adem : Özcan Deniz

Didem : Deniz Çakır

Cem : Barış Falay

Ali : Ragıp Savaş

Ayten : Janset

Burcu : Naz Elmas

Ozan : Erdem Akakçe

Timur : Mehmet Aslan

Adem’in babası : Cezmi Baskın

Safiye : Ayşen Gruda

Ece : Fatma Topbaş

Didem’in annesi : Aliye Uzunatağan

Didem’in babası : İsmail Düvenci

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..