Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '11

 
Kategori
Sinema
 

Ya sonra?

Ya sonra?
 

Filme gittim.  

Herkes farklı bir şeyler anlattı filmle ilgili.  

Bana kalırsa özetle "Ne yaparım senden sonra?" anlatılmış.  

Komedinin nerde verilmesi gerektiği güzel ayarlanmış, tüm detaylar düşünülmüş.  

Sürüklendim izlerken.  

Öyle sıkıldığım, uykumun geldiği ve koltuğa mayışmama az kaldığı bir film değildi.  

Gerçekten istenen bir şeyin peşinden nasıl koşulur bunu anlatıyordu.  

Bir şeyi gerçekten istiyorsanız, oluyor.  

Teferruata gerek kalmadan iki kişinin varlığından ibaret.  

İki kişinin karşılıklı çabası.  

Verilmek istenen sosyal bir mesaj var mı bilmiyorum. Ama anlatılmak istenen her neyse ben mesajı aldım.  

Hayatımda bazı şeylere daha farklı yön vermenin tadına vardım.  

Filmdeki tek eksik.  

Filme adını veren şarkının bir kez olsun çalınmaması.  

Üzüldüm açıkçası kendimi ona hazırlamıştım yani.  

Neyse nazarlık olsun.  

İyi seyirler, koşun.  

 
Toplam blog
: 46
: 994
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

1994 Kocaeli doğumluyum. Kendimi bildi bileli yazı yazarım, elimde mutlaka bir not defterim, cebi..