Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '11

 
Kategori
Sinema
 

Ya sonra by Özcan Deniz!

Ya sonra by Özcan Deniz!
 

ya sonra


Özcan Deniz'e karşı önyargımı taa yıllar evvel "Asmalı Konak"ta üzerimden attım, "Haziran Gecesi"nde kendisine aşık oldum, "Aşk Yakar"da ses tonundan dolayı soğudum, "Samanyolu"nu bir dakika bile izlemedim. Düşüşüne bir dur diyecek bu "Ya Sonra" filmi... Bu filme de o ses tonu gitmiş valla, normalde beğenmem ama!Yardım alıp almadığı konusu çok tartışılıyor, duymuşsunuzdur; hani türkücü ya pek yakıştırılmaz genelde. Ama öyle çok alengirli bir film olmadığı için ben inandım, kendisi yazmıştır. Hiç film çekmedim ya da çekiminde bulunmadım ama bana çok zor şartlarda çekilmiş gibi gelmedi. Klasik bir aşk filmi dedirtecekken birden şaşırtıyor. Ağlatıyor, daha gözümüz yaşlıyken kahkaha attırıyor. 15 yaşındaki kızlar gibi en sevdiği film türü aşk filmi olan ve dizide bir kadının of çekmesine bile ağlayan anneannevari biri olaraktan bu film tam benim tadımdaydı.

Ben Deniz Çakır'ın günlük hayatındaki giyim tarzını hep beğenmişimdir. Bu filmde de saçı başı bence muhteşemdi. Bana göre iddialı ama onda gayet günlük duruyordu. Mesela aşağıdaki saç modeli, bandı filan ben taksam papaz nuriye gibi olurdum. Giyimi de çok hoştu; tamam kabul ediyorum ben öyle giyinsem Kezban Çırağan'da gibi olurdu. Öf yine kendimi çok aşağıladım!

Barış Falay her zamanki gibi adamım! Kendisini Aliye dizisinden beri çok karizmatik bulurum. Bu filmde de kendisine zenginlik rolü pek yakışmış. 

Naz Elmas da yavrum yıllardır hep aynı rollerde; ezilen, dışlanan, aldatılan... Yine bir değişiklik olmamış. Gerekli değildi bence filmde; ayrı bir hava katmamış yani ya da ben algılayamadım bilemiyorum. Neyse, vardır Özcancığımın bir bildiği.. 

Ragıp Savaş tam görüntüsünün adamı rolünde; çapkın! Kendisini karizmatik bulmakla birlikte çok da beğenirim; komik bir adammış gibi görünüyor gözüme... 

Janseti de "Ayrılsak da Beraberiz"den biliyoruz ya, o dizide de diğerlerinde de bu filmde de baskın ve kararlı bir hatunu oynuyordu; aynı zamanda komik.

Valla Özcan Deniz güzel film yapmış; gidin izleyin derim ben.. Yüksel Aytuğ bu film için ? "Yıpranmış Aşklar İçin Onarıcı Bakım Seti." diyor; kesinlikle... Sevgilinizle gitmeniz şart değil ama; mesela ben yalnız gittim ve bu film "ne adamlar varmış be" dedirtti. Sevgilisi ya da kocasıyla gelenler de sarıla sarıla, öpüşe koklaşa ayrıldılar sinemadan. Pek film kültürüm olmasa da sinemaya yılda iki kez gitsem de benim tarafımdan tavsiye edilir. 

İyi seyirler..
Birbirinizin kıymetini bilin! 

 
Toplam blog
: 22
: 794
Kayıt tarihi
: 19.01.11
 
 

İzmir Ekonomi Üniversitesi Mütercim-Tercümanlık bölümünden mezun oldum. Ege Üniversitesi'nde İngiliz..