Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '13

 
Kategori
Rüyalar
 

Ya şu anda rüyadaysanız?

Ya şu anda rüyadaysanız?
 

Ya Şu Anda Rüya Görüyorsanız?


Geçenlerde internette geziniyordum. Araştırmalar yapıyor, denemeler okuyor, makaleler okuyordum. Bir makale sayfası açtım ve iki saat sayfayı kapatmadım, kapatamadım. Kısa bir makaleydi fakat tekrar tekrar okudum. Özellikle de dikkatimi en çok çeken bir cümleyi: "Ya şu anda rüyadaysanız?"

Rüya gören bir kişi rüyasından uyanana kadar o anın rüya olduğunun farkına varamıyor. Ta ki uyanıncaya kadar. Uyanınca "Rüya görmüşüm." diyor. Bende size soruyorum: Ya şu anda rüya görüyorsanız? Yani bu yazıyı rüyanızda okuyorsanız ve uyandığınızda "Rüyamda yazı okuyordum" derseniz?

"Yok canım ben rüyada olmadığımın farkındayım şu anda?"

Böyle diyor olabilirsiniz fakat uyanana kadar farketmiyorsunuz işte.

Çok garip bir yazı oldu değil mi? Ya düşündüm de aslında ben bu yazıyı yazmıyorumda, rüyamda yazıyorsam? Uyandığımda da "Rüyamda yazı yazıyordum" dersem?

 
Toplam blog
: 10
: 407
Kayıt tarihi
: 23.03.13
 
 

14 Ağustos 1999 Ödemiş doğumluyum. İTO Vakfı Süleyman Taştekin Anadolu Meslek Lisesi, Bilişim Tek..