Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '09

 
Kategori
Mizah
 

Ya tersi olursa!

Ya tersi olursa!
 

Ünlü İngiliz

düşünür ve yazar,

Mr. George Bernard Shaw (1856-1950)

beni çok etkileyen bir yazardır.

Bu nedenle,

onun keyf veren ve bayanlarla ilgili,

düşündürücü bir cevabını

blog dostlarıyla paylaşmak istiyorum.

******************

Mr. Geogre Bernard Shaw.

bulunduğu çevrede,

ünlü ve aşırı akıllı biriydi.

Saygı hürmet görürdü.

Söyediklerine,

dikkat edilirdi.

Daha 40’lı yaşlarında,

ünü, tüm ülkeye yayılmıştı.

Fakat,

çok çirkin bir adamdı.

Boyu kısaydı.

Kötü bir burun yapısı vardı.

Üstüne üstlük birazda,

Kamburu vardı.

Bu nedenle gençliğinde,

sevgilisi olmadığından da pek yakınmıştır.

Tam 50’li yaşlara yaklaştığında,

Mr. George Bernard Shaw,

Bir bayandan...

çok uzun bir aşk mektubu aldı.

Bu mektubun ana içeriğinde,

Bayan,

Kendi güzelliğini .

Öve öve,

bitiremiyordu...!!!

Mektubundaki hedef vurucu,

son satırlarındaki kelimelerinde,

şöyle sesleniyordu.

Sevgili Bernard Shaw.

mektubumdan da anlaşılacağı üzere,

İkimizin izdivaç’ından

benim muhteşem güzelliğimde,

ve sizin zekanızda...

doğacak çocuklarımızı bir düşünün.

Bu nedenle,

sizinle en kısa zamanda..

Evlenmek istiyorum.

Mr. Bernard Shaw

bu uzun mektuba,

çok şaşırmasına rağmen...

şu kısa, üç kelime ile tek bir cevap yazmıştır

ve yazı, mektup kağıdının tam ortasındadır.

" Ya tersi olursa...!! "

 
Toplam blog
: 25
: 391
Kayıt tarihi
: 03.11.09
 
 

Bu vatanı seviyorum. Atatürk’ü seviyorum. Yaradanımı seviyorum. İnsanları seviyorum. Güzellikleri ve..