Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ya tutarsa?

İşin aslı şuydu aslında!

Hoca gölün kenarında yediği yoğurdun kavanozunu yıkarken meraklının biri soruyor!

"Hocam ne yapıyorsun?"

Bu soruya ne cevap vereceksin şimdi?

Bana oluyor bu ya!

Tam bahçe kapısından çıkarım komşunun biri sorar!

"Nereye?"

" İşim var!"

"Ne işin var?"

Anlat işin yoksa!

Çoğu kez la havle çekerim!

"Göle yoğurt mayalıyorum!"

Meraklı susmuyor!

"Göle maya tutar mı  hocam?"

Hoca olmasa ağzını bozacak da konumuna uygun cevap vermeyi yeğliyor!

"Ya tutarsa?"

Meraklının gene de tatmin olduğunu tahmin etmiyorum!

Hoca kesin ağzındaki baklayı çıkarmıştır!

Bir de düdük hikayesi var hocamızın biliyorsunuz!

"Hocam bize düdük getir!.."

"Nereye Abi?"

"Adapazarı'na gidiyorum!"

" Gelirken İzmit'e uğrarsın değil mi?"

"Yok; şehir içine girmiyorum! Niye sordun?"

"Gelirken bize pişmaniye getir!"

Ben bir kez oğlum Merzifon'dan gelirken bir siparişte bulunmuş bulundum!

"Oğlum gelirken tuzlu leblebi getir!"

"Orada yok mu baba?"

"Vaar!"

Getirdi ama kavrulmuşunu!

Sonuçta leblebiydi!

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..