Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '16

 
Kategori
Şiir
 

Ya yazacam

Ya yazacam
 

Yazacam

Ya!!

Aklıma geleni yazacam,

Dile bu kısıtlama neden

Ahraza döndük..!


Ümük sıkıyor cehalet,

Sen, sus diyorsun!

Peki, kim konuşacak.

O zaman,

Halimiz nic olur..!


Ne köy kaldı,

Ne kasaba

Bir bir taşındı,

Şehirler doldu.

Baki topraklar ne olacak

Korkarım! el alacak..!


Özal başlattı satışı

Emlak satan satana

El toprağa hasret

Biz köy boşalttık

 

Şehre göçtük

Münbit toprakları

Heder ettik

Bıkmadan yazacam

Çukurovalıyım ben

 

Ya za cam

Toprak benim ben toprağım

Fallaım ben

Topraktan geldim

Toprağı işliye cem

 

Beden

Toprağa gidecem

3adem benim!

Babam âdem

Ben oğluyum, oğul benim

Açın yolumu geldi zaman,

Kavuştur ben ey iman

 

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..