Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '07

 
Kategori
Sosyoloji
 

Ya yuh artık

İşi gereği masa başında fazlaca vakit geçiren bir adamım. Haliyle vakit geçirmek ve gündemide bir anlamda takip etmek için en iyi dostum 37 ekran küçük bir televizyon. Kanallar arası klasik gezilerimden birini yaparken İnci Etuğrulun proğramında bir cümle duydum. İlgimi çekmiş olacak ki bir müddet proğramı izledim.Sonra kendimi çok afedersiniz "YUH ARTIK" demekten alıkoyamadım. Efendim proğramda ele alınan iki hadise vardı.

1-İki çocuklu kadın altı çocuklu kocasına kuma olarak gitti.

2-Geliniyle kaçan kayınbaba birde ondan çocuk yaptı.

İşte beni proğrama kilitleyen cümle ikinci cümle oldu.Evet kabul birinci cümlede vahamet arzediyor ama ikincisi tahayyül ve tahammül sınırlarının tamammen dışında.

Ahlaklı toplum olma adına alınan onca önleme rağmen bu akıl almaz ahlak dışı olayların yaşanması ne kadar üzücü değil mi.Aldatılan kadın, aldatılan eş, bu ilişkiden dünyaya gelen cocuk acaba hayatlarının geri kalan kısmını nasıl bir haleti ruhiye ile geçirecekler merak konusu.

Geçenlerde "BURASI NERESİ" başlıklı bir yazı yazmış ülkemi ve insanlarını tanımakta güçlük çektiğimi ifade etmiştim.Bu olaylarıda üstüne koyunca üzüntüm dahada artıyor.

Toplumun çekirdeğini teşkil eden aileye verilen önem malumunuzdur.Bizler aileleri için hiç bir fedakarlıktan kaçınmamış ve bu müesseselerin idamesi için malını canını gözünü kırpmadan feda edebilen bir toplumun bireyleriyiz.Peki bize ne olduda bu hallere düştük işte o başlı başına bir konu.Umarım başka bir yazımda buna da değinirim.Sadece konu ile ilgili bu önemli anektotu sizlerle paylaşmak istedim.Bakalım daha neler görecek neler duyacağız
 
Toplam blog
: 18
: 381
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

1981 yılında Konya'da dünyaya geldim. Şu an mağazacılık işiyle uğraşıyorum. Evli ve bir çocuk bab..