Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Ya yürüyeceğiz birlikte...

Ya yürüyeceğiz birlikte...
 

Milletim


Ey benim arkadaşım, karındaşım,

Din kardeşim, kitap ehlim,

Ey benim insanım, vatandaşım, yurttaşım,

Ulusum, ulusalcım, milliyetçim…

Bir arada toplanıp sessiz çığlık atanım,

Bir araya gelip hep birden sesli konuşanım..

Türk’üm, Kürt’üm, Çerkez’im, Abhazya’lım, Laz’ım, Arap’ım…

Ey benim Asil Milletim..

Halkım..

Ey bu ülkede ölüp ölüp dirilen insanım…

Ve…

Ey bilip bilmeden paraya, silaha, petrole satılan,

Ey yiğidime pusu kurup, kalleşçe can alan,

Ey benim yiğidimin hesap sorduğu militan,

Başka bayrak bulmaya çalışıp, ölünce paçavraya sarılan,

Kendine her ne diyorsan, nasıl görüyorsan,

Vermeyeceğiz bir karışını sana bu vatanın…

Ya yürüyeceğiz birlikte,

Sakın düşme oyuna gelip de, birbirine..

Yoksa yem olacaksınız, insanlıktan nasibini almamış Yedi Düvele ….

Kalk ta, silkin ve kükre artık bir kere…

Cihangir Ekmekçi

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 95
: 168
Kayıt tarihi
: 25.06.13
 
 

Uzun yıllar Türk Milleti'nin emrinde çalıştım. Emekli olduktan sonra, Plastik sanatlar ve edebiya..