Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '10

 
Kategori
Deneme
 

Yaa sabır, eyy derviş, ha gayret Elif!

Mesafeler canıma tak etti artık. Evet bu kadar kesin bir ifadeyle başlıyorum işte. Uzakları yakın etmiyor sevgiler hiç de sanıldığı gibi. Efsaneler okunup öykünmeye uygun yazılmış, masallar, destanlar da. Gerçek hayatla uyuşmuyor işte hiçbiri.

Eski aşklar da kalmamış zaten. Mektup bekleyiverirlermiş, içine bir de öpücük konuduruverip hatta kokulusundan, ne bahtiyar olunurmuş, sıhhatta afiyette olduğunu da yazdımıymış sevdicekler yetermiş işte! Şimdi nerdeeeeee….. zaman değişti azizim! Umrumda da değil.ben günüme bakarım, kendime, yüreğimden geçenlere.şımarıklıksa şımarığım bu gece. Sadece canıma tak etti artık mesafeler. Sanki tüm yanımda olması gerekenler uzakta gibi, sanki yüreğimde sevgisi kocaman olanlarla aramdaki mesafe de sevgileriyle doğru orantılı olarak kocaman gibi. Bıktım, usandım, sıkıldım, yoruldum artık. Banane, banane… ne mantıklı akıllı olmak istiyorum ne de sabırlı. Olgunluk falan da hikaye. Özlüyorum ve yanımda istiyorum sevdiklerimi.Sabredip muradına ermiş o dervişle görüşmek istiyorum, bulabilir misin beni eyy yüce insan! Sabır taşı olup çatlamadan orta yerimden görebilecek miyim gün yüzü ben. Hani sabır edip bekleyince bitecek mi ayrılıklar sonunda, çok geç olmaycak mı gerçekten ya da var mı telafisi eyy derviş de bana bir şu geçip giden zamanların. Sen vardın mı muradına cidden, değidi mi beklediğine, mutlu musun şimdi haa sabreden derviş.

1 3 5 yetmiyor artık bana. Hep olsun istiyorum yanımda en sevdiklerimin. Kısa tatiller rüya gibi birkaç günler, ucundan köşesinden tadımlık! Yetmiyor bana. Ben o en sıcak kucakları en güvenilir omuzları istiyorum yanıbaşımda eyy derviş çok mu şey istiyorum. Öğretimin açığını anlıyorum hani açıköğretim uzaktan uzağa ama sevgiyi de açığa almak olur mu? Uzaktan uzağa… yok olmuyor. Veremiyorum ben sınavlarını böyle. Ana kucağı, baba ocağı, sevgili şefkati! Hepsini br mektup zarfına şıkıştırıp yollamak uzaklara zoruma gidiyor artık! Fotoğralara yüklenen gereğinden fazla anlamlardan da onlarla tek bağım olan teknolojinin bağlantılarına gereğinden fazla bağımlı olmaktan da her vedada ayrı bir sendrom yaşamaktan da yüreğimin her bir parçasının ayrı bir yerde atmasından da sıkıldım artık.En olması gerekenler yokken hep bir parça yalnızım kalabalık dünyamda eyy derviş. Hep başka omuzlar başka sevgiler başka mutluluklar tamam iyi hoş da hani onlar???

Sanma ki ben hiç sabretmedim, beklemedim. Hep bekledim! Tam bir vuslat günü geldi çaldı kapımı açtım heyecanla daha doyamadan o ana kapamadan kapımı başka bir hasret girdi içeri. Ve yeniden bir bekleyiş, bir sabır halleri, sil baştan hiç yoktan say say say, sabret! Daha kaça kadar gelip kaç kere en baştan başlayıp sayacağım, nereye kadar onu bile bilmiyorum. Ahhh derviş ahhhh. Çok zorr. Belki bir sen anlarsın beni duyarsın sesimi diye yazıyorum. Artık sabrım da kalmadı benim. Bir ben varım işte etimle kemğimle bir de yüreğimde kocaman hasretleri sevdiklerimin ve düşlerimden ibaret varlıkları. Teorikte hep yanımdalarmış gibi yaşamam gerekirken uzak da olsalar, pratikte hep yalnız olmak bir çeşit şizofreniye sürekler oldu beni! Yüreğimin kaç parça her bir parçası dünyanın hangi ucunda atıyor hesap edemiyorum bile. Paramparça ahmmmm aaaaahhhhhıımmmmm paramparça!!!

Senin akbetin çok önemli şu ara benim için tahmin bile edemezsin, sabreden derviş………….. ? noluyor sana hikayenin sonunda! Eğer muradına ermiş isen cidden sabır taşı olup orta yerimden çaaattttttt çatlamadan gel bul beni eyy derviş iki çift kelam edelim, tecrübelerine ihtiyacım var. Muradını da getir yanında da erdin mi cidden görelim belki bize de moral olur feyz alırız birazcık!!!

Ha eğer başka bir şeyse o hikayenin sonu……. O zaman ben senin yanına geliyorum demektir eyy derviş! Ben seni bulacağım. Allah sonumu hayretsin!

Sabır sabır yaaa sabır, eyyy dervişşş yaaaa sabırr, haaa gayret elif !

 
Toplam blog
: 48
: 919
Kayıt tarihi
: 09.06.09
 
 

1990 Muş doğumluyum. Şu an İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesinde okumaktayım. Elim kalem tuttuğ..