Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '12

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Yaban çileği ( dağ çileği) faydaları

Yaban çileği ( dağ çileği) faydaları
 

Önümüzdeki günlerde bolca bulabilirsiniz!


Arkadaşa bugünlerde çok sık rahatsızlandığımı ve sebebini anlayamadığımı söyledim. O kadar çok ilaç alıyorum ki.

Arkadaş bana dağ çileğini önerdi. Torunu rahatsızlandığında avuç avuç yedirmiş. Torununda hastalıklara karşı direnç oluşmuş vücudunda.

Banada denemekten zarar gelmez bir denersen neticeden sonra görüşürüz dedi. Ve ben kendimce araştırma yapmaya başladım. Nedir şekli nasıldır. Tadı neye benziyor. Yeme ve saklama koşulları hakkında epey bir araştırma yaptım. Bir de baktım ki bir şeyden çok herşeye yarıyor.

Bunu sizlere aktarayım:

Bu doğada kendi kendine yetişen bir bitkidir ve çilekten küçüktür.

Tam bir vitamin deposudur. Yaşlanmaya karşı anti-ageng bir meyvedir.

Bazı hastalıkların sebep olduğu virüslere ( çocuk felci, ağız ve deri yarası) karşı öldürücü etkiye sahiptir.

Uzmanlar bağışıklık güçlendirici etkisi olduğunu söylemişler.

C vitamini açısından oldukça zengindir.

Aynı zamanda ishale sebep olan mikroorganizmalarda da etkili olduğu.

Ciltte sivilce ve aknelere iyi geldiği.

Damar tıkanıklığın da da etkili olduğu.

Kansere karşı etkili ve ilerlemesini engelleyici özelliği olduğu.

İdrar söktürürcü özelliği olduğu.

Romatizma ağrılarını azalttığı.

Sinirleri kuvvetlendiriyor.

Ateş düşürücü özelliği olduğu.

Bağırsak kurtlarına çok iyi geldiği...

Mide rahatsızlığı olanlarda kaynatıp suyunu içerlerse mideyi dinlendiriyor.

Aşırı şekilde tüketildiğinde alkol etkisi yapıyormuş...

Ben şimdi bu bitkinin reçelini bulmaya çalışacağım.

Bitkili ve sağlıklı günlere diyorum...

Son kararlarınız hep mutluluk versin!

 Son kararlarınız hep mutluluk versin!SoSS

 
Toplam blog
: 59
: 22888
Kayıt tarihi
: 10.11.11
 
 

''Küçük bahaneler, büyük iyiliklere engel olur...'' ..