Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yaban tv vahşetdir

Yaban tv vahşetdir
 

Yaban tv tam bir vahşet göstergesi. Kesinlikle anlamakta zorluk çekiyorum bu av dedikleri şeyi. Vahşetten öte katliam. İnsanoğlu daha ne kadar aşağılık olabilir izledikçe iğreniyorum insanlığımdan. Kendi aşağılık egosunu tatmin etmeye çalışan aşağılık insanlar topluluğunu görüyorum ne yazık ki. Nasıl açıklarım gariban keçiyi 2 km uzaktan vurup ta övünmeyi . Sıkıysa 50metre yanına yaklaş. O dürbünlerle ne kadar kolay değimli o sadece hayatta kalmaya çalışan güzelim hayvanları katletmek. Nasıl açıklarım gariban maymunu ağaçta meyvesini yerken vurmanı? O leopardan ne istersin be adam? Hep nakadar vahşi bir hayvan , eğer bir insanla karşılaşsa nasıl onu parçalar ondan bahsederlerde onların doğal yaşam alanlarında insanoğlunun ne arayabileceğinden bahsetmezler.

Lütfen çocuklarımızı, kendimizi bu vahşetten koruyalım. İnsanoğlu bazı şeylerin değerini hiç anlayamayacak. Eğer anlayabilseydi şimdi soyu tükenmiş olan hayvanlardan çoğu var olurdu. Anadolu parsını eti için tüketmemiş olurduk. Anadolu da hala sırtlan olurdu. Anadolu yaban keçisinin varlığından ve daha benim bilmediğim nicesinden haberimiz olurdu. Toroslarda av için 3-5 bin dolar verip güzelim yaban hayatımızı katlettirmeyelim ne olur. Bu güzellikler parayla ölçülemez. Daha sonra milyar dolarlarda versek bulamayız onları.

Yaşı geçmiş ama aşağılık egosunu tatmin edememiş insanlara pirim vermemek için lütfen ailelerimize çoluk çocuğumuza sahip çıkalım. En azından bu vahşetin küçük bir parçası olmayalım, izlemeyelim hiç birşey kaybetmeyiz bence ya sizce…

 
Toplam blog
: 166
: 1969
Kayıt tarihi
: 30.09.06
 
 

Sıcak bir Ankara yazında, 1975 yılında doğmuşum. İlk gençliğim Ankarada geçti. Üniversite yılları..