Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Yabancı!

Yabancı!
 

Hikayeler anlatma bana yabancı!

Öyle hikayeler biliyorum ki!

Öyle bakma bana yabancı!

Otur karşıma da içelim.

İçmek istiyorum bu akşam!

Var mı ötesi?

Öyle iki kadehte su koyuverirsin deme

Bana yabancı!

Ne belli? Seni bile şaşırtırım belki.

Hadi şerefe!

Senin dileğine içelim.

Kabul olmayan dileklerim çoktur benim

Bu yüzden dilek tutmam.

Gökyüzünden kayan her bir yıldız için

Hüzünlenirim ben yabancı!

Garipseme beni yabancı!

Düş kurmayı da bıraktım.

Büyümeye başlayınca anladım,

Düşlerinde masallar gibi yalan olduğunu.

İnandıklarım yanılttı beni yabancı!

Aldandım hayata.

Aldananlarla dost oldum.

Kendim gibi yolunu şaşıranlarla!

Kaldırımda yatanlarla içtim ben yabancı!

Bu kız halinle mi deme yabancı!

Erkekliği erkek olarak doğmuş olmakla

Kıyaslamadım ben.

Erkeklik muhabbetlerini de bu yüzden

Sevmem hiç.

Koca yürekli adamlar sevdim ben.

Sarıp sarmalayan, kadınının düşmesine izin vermeyen.

Öyle olmayan herifte çok gördüm hayatımda.

Ne bozuk ağzın var mı deme bana yabancı!

İçiyoruz ya ondandır.

Küfretmem ben ama hayatın kusulası

Nefret edilesi yüzüne tükürmek istersem

Böyle ağzı bozuk olurum işte.

Bundan ibarettir küfürbazlığım.

En olmadı hayatın canı cehenneme der,

Güler geçerim.

Ringden zaferle inemiyorsan

En azından yere düşmeden ineceksin.

İneceksin ki dudağı börtledi,

Yüzü şişti dayak yemekten

Ama yine de yıkılmadı

Desinler dimi ya!

Bu kadın milleti ne çok konuşuyor deme yabancı!

Kadın milleti denmesinden de

Erkek milleti denmesinden de hoşlanmam.

Adam gibi adam, kadın gibi kadın

Muhabbetlerineyse hiç dil uzatma.

İnsan karşıdakini adamlığı ya da kadınlığıyla kıyaslamaz.

Kıyaslarsa kendisinde bozukluk bir arıza vardır.

Diye anlarım ben.

Nelerden de anlarmış deme bana yabancı!

Küçükmüşüm gibi.

Erken yaşta hayatı öğrenenler öyle çok ki!

Ben aklı yaşla değil başla ölçerim.

Etrafındakilerin kaçından gerçekten haberin var?

Bilmek ister misin?

Ben söyleyeyim.

Hiç birinden gerçekten haberin yok.

Mezara insan niçin yalnız gömülür?

Neden sevdikleriyle gömülmez bilir misin?

Diğerleri nefes alıyordur çünkü.

İnsan yemek yemeyi unutmazken

Dostlarını niye unutur bilir misin?

Öyle bön bön bakma yabancı!

Neyse boşverelim en iyisi.

Her şeyi boş verdiğimiz gibi.

Şişenin dibini görelim en iyisi.

Hayatın içinden geçip,

Hayatın içine ettiğimiz gibi.

Hadi öyleyse

Bi daha şerefe!

 
Toplam blog
: 128
: 1145
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Herkes gibi yazar, çizerim. Dünyamı boyarım hepsi bu!..