Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Yabancıma

31 Ekim 2008
23:01

Adını bile bilmediğin bir sokakta yankılnıyor ayak seslerin yabancı. Çoğu yanmayan sokak lambaları arasında uçuşan kuşlar bile anlıyor bu sokaktan olmadığını. Rüzgar uğultusuyla ürperdikçe bedenin, inadına hızlanoyor adımların. Beni arıyorsun, bana geliyorsun; biliyorum. Ama ben bile kendimi bulamıyorken senden beni bulmanı beklemiyordum yabancı. Bir adres bile olmadan elinde, adını bile bilmediğin bir sokakta, dudaklarında hiç bilmediğim bir şarkı... Etrafındaki yıkık dökük binalar tanıdık değil sana. Adını bile bilmediğin bir sokağın karanlık tarafına doğru yürüyorsun yabancı. Yağmur başlıyor, gök gürültüleri bastırıyor söylediğin şarkıyı. Kendine bile söyleyemesen bie, çok korkuyorsun adını bile bilmediğin bu sokaktan yabancı. Üşüyorsun. Beni arıyorsun, ama bulamıyorsun. Ben bile bulamıyorken kendimi, senden beklemiyorum zaten bunu. Ama sen azimlisin yabancı. Gün doğmadan, bir bankta uzanmış halde buluyorsun bedenimi. Üstümde ıslanmış gazete parçaları, elimde yarısı yenmiş bir simit... Uyandırıp beni, yanıma oturuyorsun. Adını bile bilmediğin bir sokakta, dudağında benim hala bilmedğim bir şarkı... Elimdeki simitten bir parça koparıp sana veriyorum yabancı. Güneş yüzünü göstermeye başladığın gölgelerimiz aynı kalırımda yüz göstermeye başlarlar adını bile bilmediğin bu sokakta.

Söylediğin şarkıyı bana da öğret yabancı, adını bile bilmediğin bu sokaktan, adını bile bilmediğim bir şarkı ile ayrılalım. Beni bana götür yabancı, beni sen olduğum yere götür. Adını bile bilmediğin bu sokağa son bir kez bakaıyoruz beraber. Ben buraya ait değilim yabancı. Beni ait olduğum yere, sana götür.

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..