Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Yabancıyım bu coğrafyada

Bilmediğim bir coğrafyadayım.

Kalemim yön veremiyor hecelerime,

Hecelerime yerleştiremiyor,

Sevinçlerime ya da kederlerime ortak edemiyorum seni.

Şimdi yanımda olsaydın diye özlem kuramıyorum.

Sadece suskunluklarım büyüyor içimde.

Bir de yanlızlığımın çığlıkları.

Böyle bir pencereden bakmak; belki buyüzden anlamlandıramıyorum seni.

Bir kategoriye koyamadığım için

Lal kesiliyor ve resmedemiyor kalemim.

Belki de sana gelince artıyor cimriliğim.

Lal kesilmesi bu yüzdendir kalemimin.

Demenk istediklerimin hiçbirini diyemiyor gibiyim.

Dedim ya hecelerime yön veremiyor düşüncelerim.

Bilmiyorum neresindeyim şu çemberin

Tutunabilecekmiyim hayata?

Dedim ye yabancıyım bu coğrafyaya

Yabancıyım sana

Ne söyleyeyim daha

Yabancı bir tavırla

Yabancı bir ccoğrafyada...

 
Toplam blog
: 21
: 411
Kayıt tarihi
: 21.09.06
 
 

Çalışmayı ve okumayı seviyorum. Uyumayı sevmiyorum. Herşeyi bilmek istiyorum. Bütün insanları tanıma..