Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Yadeller . 9 : Çeşmebaşı

Yadeller . 9 :  Çeşmebaşı
 

Çeşmebaşında kızlar ağızlarını açmışlar/Aman ne laflar ne laflar, dinleyin bakın/Anlayabilirseniz anlayın, bana da anlatın/Güya kızın daha önceden sevdiği varmış


Çeşmebaşında kızlar ağızlarını açmışlar
Aman ne laflar ne laflar, dinleyin bakın
Anlayabilirseniz anlayın, bana da anlatın
Güya kızın daha önceden sevdiği varmış
Kız oğlanı istememiş pek nazlanmış
Ellerde laf çok, herkes car car konuşur
Konuşur da sonunda kaderin dediği olur.

Bak şu işe şimdi atın sırtında , ne tafra
Geçen hafta bizim çeşme başında
Böyle söylemiyordu, anlatıyordu ama
Sonra neler değişti, yoksa hep yalan mı söyledi
Kimleri kandırıyor bu zamane kızları
Ben çeşme oldum olalı çok şeyler değişti
O saf kızlar gitti , çok bilmişlik gelişti.

Neler söylerler, neler anlatırlar, şimdi dinle :
Güya aslında oğlanın bu kızda gözü yokmuş
Bu işin olmasında anasının suçu çokmuş
İşte, istemeye istemeye bir düğün daha
Gidiyor gelin sonunda ağlaya ağlaya
Damat bey bakalım bu işten nasıl kurtulacak
Sonunda akıtılan kanlar, nasıl geri alınacak.

Ben çeşme oldum olalı neler yaşadım
Neler gördüm bu işlere niye şaşayım
Dünya bu, bunlar da insan, hiç şaşılmaz
İnsanın aklına bu dünyada hiç güven olmaz
Bugün yok dediğine yarın olur, der çıkar
Ben çeşmeyim hep doğru, dosdoğru akarım
Yalana aklım ermez, tertemizim ve hep varım.

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..