Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '09

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Yağ yakan yağ !

Yağ yakan yağ !
 

Benim gibi kilolarla başı dertte olup, denemediği diyet kalmayıp bir dirhem bile veremeyenlere müjde !

Eskiden de kilo verme problemim vardı ama bir hafta rejim yapıp biraz da egzersiz yaptım mı muhakkak 3-4 kilo verirdim.

Ama şimdi hiç bir şeyin faydası olmuyor. Denemediğim diyet kalmadı hatta şu meşhur lahana hapı arkasındın da elma krom haplarını kullandım ama nafile bana mısın demedi .

Ben de vazgeçtim artık ve canısıma " beni seveceksen böyle sevmeye alış" diye ültümatomu çektim. Hatta daha ileriye gidip şöyle zayıf bir hatun görüp de hayran hayran iç geçirdiğini görürsem ( dizilerde bile !) karışmam ha diye ilave ettim.
Aslında fazla kıskanç değilimdir , öyle beğendiği sanatçılara falan da karışmam hatta "aa gerçekten çok güzel, zevkine hayranım " diyerek te desteklerdim. Ama benim psikolojim için bunlara da yasak getirdim , hiç olmazsa bir süreliğine :))

Neyse konuyu dağıtmadan müjdeli habere geleyim.

ABD'nin Massachusetts eyaletindeki Boston kentinde bulunan Dana-Farber Kanser Enstitüsü, yağ yakan yağ keşfetmiş !!

Obezite ve şeker hastalığı tedavisinde kullanılması planlanan bu kahverengi yağ, vücutta kalori toplamak yerine kaloriyi yakma özelliğine sahip.

Bir fare üzerinde deney yapan uzmanlar, deri hücrelerinde 2 farklı protein salgılayarak, hücrelerin bu yağ yakan kahverengi yağı üretmesini sağlamışlar. Daha sonra elde edilen bu yağ başka fareye nakledilerek , ikici farenin vücudunun doğal olarak bu yağı üretmesi sağlanmış.

Böylece vücuddaki yağ depolanmasının önüne geçilmiş oluyor.

Bilim adamları bu yöntemi insanlar için uygulamaya hazırlanmışlar bile... DR. Shingo Kajimura, " insandan aldığımız doku örneğine aynı proteini uygulayıp dokuyu tekrar vücuda naklederek vücudun yağ yakan yağdan üretmesini sağlamak için çalıştıklarını söylüyor.Ne dersiniz bundan güzel müjde olur mu? Yalnız bunun da pek ucuz olacağını zannetmem :( Ancak boşa giden paraları düşünürsek böyle bir yöntemi denemek daha gerçekçi olabilir. İnşallah bir an önce sonuçlanır ve Türkiye'ye de gelir.

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..