Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '10

 
Kategori
Blog
 

Yağlı göbeklere,kokan ayaklara bire bir...

Yağlı göbeklere,kokan ayaklara bire bir...
 

Bloglardan esen rüzgarları özlemişim.

Keyfim yerinde...

İş yoğunluğundan dolayı...

Çoktandır yazamıyordum.

Geçiyorum klavyenin başına...

Sol tarafımda, köpüklü Türk kahvemiz...

Oh yaşamak çok güzel be kardeşim...

Sağ elimdeki faremin kadife cildini okşuyorum...

MB yi açıyorum...

-Blog gir -butonuna basıyorum...

Sevgililerimi düşlüyorum...

Ömür törpülerimi...

Hepsi uğruna , saatlerce şiir yazabilirim.

İşte, ilham perim omzuma konuyor...

Saçlarını yeni boyatmış..

Zamane perisi ne olacak ?..

Olsun, benim perim iyidir.

Ahmet Balcının perilerini de döver.

Sarışın, ince belli ve badem gözlüdür...

-İlham misyonunu- yerine getiriyor...

Ve sağ yanağımdan bir öpücük alıyor...

Tam dizelerimi döktürmeye başlayacağım ki...

Üstte devamlı dönen reklam bantlarına gözüm takılıyor...

Eyvaaaahhh...

Yağlı ve sarkık göbek resimleri...

Adam ya da bayan yemiş yemiş...

Hiç spor yapmamış yani...

Anlarsınız...

Kilolarla başınız mı dertte ?..

Basen sorununuz mu var ?..

Bana soruyor...

Size soruyor...

Haydi ...

Ben spor yapıyorum...

Basen sorunum yok...

Ya diğerleri...

Yeri mi kardeşim?..

Şimdi bu yağlı göbeklerin...

MB yönetimi haklı...

Ekmek parası da gelmeli tabi...

Ama bir şair de düşünülmeli yani...

Koy kardeşim , şeker gibi bir Cindy değil mi ?..

Az sonra...

Berbat bir ayak resmi...

Hem de tabandan...

Ayak titriyor...

Sanki kokusu gelir gibi...

-Ayak patchleri -reklamı...

Uyumadan önce ayağınıza yapıştırın...

İşte bu kadar basit...

Bu bir darbedir..

Ya da darbeye tam teşebbüs..

Duygular şelale iken...

Ayakları tepeme diken...

Ayıp oluyor ama...

Asabım bozuluyor...

Pasaklı Salliyi...Ya da...

Çirkin politikacıyı görmüş gibi oluyorum...

Az sonra horlayan bir adam resmi geliyor...

Hoooooooooooorrrrr....

Horlamanın çaresini bulmuşlar...

Yüzüne yastık dayayıp adamı öldürmek istiyor...

Bu ne denetimsizlik...Hayret...

Bunu gören çocukların neler yapabileceğini düşünmek istemem...

Hay senin deeee... Horlayanın daaaa...

Horlatanın daaa...

Yağlı göbeğinin deee...

Kokmuş ayağının daaa...

Yedi ceddine rahmet...

Okuyorum...

Eyvahlar olsun...

İlham perimi unutuyorum...

İhmale gelemez...

-Van minıt -demeden uçup gitmiş...

Oysaki saçlarımı okşuyordu az önce...

Duygularım da Davos Ruhu gibi...

Tuz ruhu gibi uçuveriyor...

Reklamlar dönüyor...

Romantik hislerim sönüyor.

Bu arada...

Ahşapçı Dedenin ...

Neden üç dizelik şiirler yazdığı aklıma geliyor...

Bu reklamlar oldukça çok bile yazmış...

Bakın , ben iki dize yazamadan ayrılıveriyorum...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..