Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Yağmasın Yağmur

Yağmasın Yağmur
 

yağmış yağmurlar...


yağmasın yağmur bu şehre,
almasın beni senden...
su geçiriyor 

ayakkabılarım,  

gözlerim cereyan… 

Boğuluyorum
ince ince yağmur yağarken 

derinliğinde… 

çıkar beni 

sırtında… 

Yine 

yüzümün bittiği yerden 

başlıyor nabzım...
kırmızı ipeksiz uyumayan
“ipeğimmm” … 

bakışların takılı parmaklarıma 

altun altun... 

saçların... 

okşayamadım.
daha çok bakıyorum ellerime şimdi... 

içemedi dudaklarım
nefesindeki tütün kokusunu... 

yarı açık gözlerim, midye...
inci avcısı olamadın...
kara gözbebeklerimi
boynuna takacaktım...



Hayat Şemi
 

 
Toplam blog
: 7
: 531
Kayıt tarihi
: 23.09.10
 
 

1999 yılından itibaren Azerbaycan Yazarlar Birliği üyesidir. İlk şiirini 9 yaşında yazdı. 2001 yılın..