Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

10 Haziran '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Yağmur ..

Yağmur ..
 

Yağmurun sesini dinledim. Öyle güzeldi ki.. Uzaklara saklanan seslerimi hissettim.

İskambil kağıtlarından yapmaya çalıştığım evimi hayal ettim . En ufacık hareketimde yıkılıverecek olduğunu bildiğim.

Bitip tükenmek bilmeyen umutlarım geldi aklıma. Her seferinde " ben ne zaman akıllanacağım " diye kendime kızdığım "an" larım.

Yitip giden yılların arkasına saklanan sevinçlerimi düşündüm. Gülümseyebilmek için.

Kapattığımı yaralarım geldi aklıma. Evet yara kapanmıştı. Ama altında kalan kabuğu görmezlikten gelmiştim her seferinde. Ben kapatmaya çalıştığımda her seferinde kabuk büyümüştü ve ben fark etmemiştim. Yani geçici zaferler kazandırmıştım yüreğime.

Uzayıp giden yollardaki heyecanımı düşündüm. İki yol vardı önümde ..Biri doğru biri yanlış ..

Ama ben hep yanlışı seçmiştim bilmeyerek. Doğru yola saptığımda da çok geç kalmıştım .

Zaman makinesine binmek isterdim hep çocukken. İçine binip yirmi yıl öteye gitmek.

Şimdi ise geriye dönmek istiyorum. Aynı yolları yeniden yürüyebilmek. Bu sefer hiç takılmadan çakıl taşlarına.

Beynimin kıvrımlarındaki düşüncelerimi sunmak istiyorum önce kendime. Önce kendime itiraf edebilmeliyim her şeyi. "ben nerede yanlış yaptım " diyebilmeliyim.

Yağmurun sesini dinledim. Öyle güzeldi ki .. Sessizliğimde ki sesimi duydum bir anda. Hep bastırdığım sesimi. Çığlıklarımı. İskambil evimi kurabilirmiyim acaba yeniden. Bu sefer çok sağlam olmalı ama. Asla yıkılmayan.

Yaralarımın kabuk bağlamasına müsade etmeyeceğim artık. İyice kapanmalarını bekleyeceğim.

Nasıl olsa yüreğim hazır yeni bir yaraya ev sahipliği yapmaya.

Yağmurun sesi, puslu hava.. Ama yinede göreceğim yağmurdan sonra çıkan gökkuşağını..

10/06/2007

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..