Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

06 Nisan '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Yağmur' un her damlasını hücrelerimde hissettim..

Yağmur' un her damlasını hücrelerimde hissettim..
 

Yürümeye başladığım anda beni kovalıyordu yağmur damlacıkları.. Ben yürüdükçe peşimden geliyordu.. Beni kollarına aldığında bırakmıyordu.. Kolum kanadım kırık halde sadece onu görüyordum.. Gökkuşağının altında ki silüeti yetiyordu bana.. Bir kukla misali, iplerim onun elinde onun çektiği yöne hareket ediyordum..

O isterse hüzünleniyor, o isterse gülümsüyordum acı da olsa..

" Yalnız kal " dediğinde yalnız kalıyordum.. Kalabalığa karışmak gelmiyordu içimden.. Benim mutluluklarımı " an " larımı o tayin ediyordu sanki.. Gökkuşağı altında ki silüetiyle tüm hücrelerimi yönetiyordu.. " Hayır istemiyorum " demem duyulmuyordu.. Tek kelime hakimdi belleğimde .. "Evet"..

Sonra birden kukla misali ipimi, hızlıca çekiyordu..Tüm duygularım karışmış halde .. Ağlama ile gülme karışımı bir mizaç kalıyordu yüzümde.. Acı bir tebessüm yapıştırırken dudağıma beni öylece bırakıp gidiyordu.. Yalnız kalan ben suskunlaşıyordum.. Yeni bir kelime anımsamaya çalışırken hafızam bomboştu..

İplerimden kurtulmaya çalışıyordum.. O yokken kurtulmalıyım.. Ama iplerim düğüm olmuştu artık..

Sessizlikte çığlığımı duyurmak için olanca gücümle bağırıyordum.. Ama kimse duymuyordu.. Tüm dünya "sağır" olmuştu sanki.. Karanlıktan kurtulmak için çabalarken çırpınıyordum.. Ama tüm dünya "kör" olmuştu sanki.. Önceleri tünelin ucunda gördüğüm ışık ta kaybolmuştu.. Okyanusun dalgaları gibi boğuyordu beni..

Çıkmak istedikçe dibe çekiliyordum.. Derinlik sarhoşluğu yaşıyordum.. Yaşadıkça tuhaf bir haz almaya başlamıştım..Tam su yüzüne çıktığımda bu kez kendimi derinlere çekmeye çalışıyordum..

Ve yine gelip kukla misali iplerimi eline alıyordu.. Beni fırlatıyordu en derinlere... Sessizliklerimle..

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..