Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Yağmur damlası

Yağmur damlası
 

Suya hasret


Yağmurlu bir akşamüstü sessizce izlerken seni,
Sen düştün yüreğime sorgusuzca.
Yoruldum artık hoyratça yağmalarından!
Her defa yeni bir umutla sarıldım sana.
Olmadı, yapamadım...
Terkediyorum seni!
Belki bu son gidişim senden,
Belki son sarılışım.
Bir ömür hissedebileceğim gibi sar beni,
Bir ömür yetineceğim kadar sımsıkı sar.
Kokun işlesin iliklerime.
Sığındığım limanım oldun çok zaman.
Umudum oldun koyu renkli dünyamda.
Yağmurumdun...
Kah ilkbahar akşamı buldun beni,
Kah sonbahar sabahı kaybettin.
Bulmaların gibi kaybetmelerin de oldu.
Anlatamadım sana beni, anlayamadın.
Yoruldum artık ne olur yağma bana.
Üşütüyosun artık, ıslatıyorsun beni.
Serinletemiyorsun yüreğimi.
İnan sen olmadanda yaşatırım izini.
Göze aldım, seni sensizde yaşayabilirim.
Ama tek, ama yalnız başıma.
Ama ayrılıksız, ama vuslatsız.
Hoşçakal yağmurum.
Sel olup akmana bak...

 
Toplam blog
: 3
: 425
Kayıt tarihi
: 12.03.08
 
 

Merhaba... Aşka dair herşey, benim için özel... 1983 Kırıkkale doğumluyum. Gazi Üniversitesi, Kamu..