Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Yağmur damlasının bendeki anlamı - 1

Yağmur damlasının bendeki anlamı - 1
 

Yağmur Damlasının Bendeki Anlamı - 1


Farkında mısın, yağmur yağıyor dışarda. Huyumdur hep yağmurlu havalarda hüzün kaplar beni ve o hüznün etkisiyle birlikte en güzel sözcükler dökülür içimden cümlelere. Daha farklı hayat bulur yazdıklarım bu zamanlar ama ömürleri bir kelebeğin ömrü kadar kısa, göz açıp kapayıncaya kadar anlıktır, yaşanır ve biter. Etkiler mi bilemem okuyan insanları ama yüreklerine dokunur belkide bir çoğunun. İz bırakır taşlaşmaya yüz tutmuş yüreklere, biraz hüzünlendirir birazcıkta üzer belkide.

Demiştim ya yağmurlu havalar beni çok hüzünlendirir ama bir o kadarda canımı yakar eskiler aklıma gelir. Yüreğimdeki izlerden kanlar süzülür ve o damlacıklar şiir olur akar dizelerimde, nehir olur sular çölleşen topraklarımdaki hüzünlü öykülerimi.

Bende yağmurlu havada ıslanmak isterdim. Ama yapamadım hiç. Yağmur şehrin üstüne yağarken karanlığın gizlediği tüm pislikleri temizliyormuş gibi gelirdi bana oysaki vicdanım tertemizdi çünkü onu hiç kullanmamıştım, kirlenmediği içinde yağan yağmurla birlikte pisliklerin arasına karışmasına da gerek yoktu.

Kısaca, bir yağmur damlasının bende ki anlamıydı bu...

İyi Geceler...

Mert Kaan Mesut

 
Toplam blog
: 13
: 491
Kayıt tarihi
: 03.04.12
 
 

Tesadüfen doğduk mecburen yaşıyoruz. Ankara - 89 doğumluyum. KKÜ Endüstriyel Otomasyon bölümü mez..