Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Yağmur damlasının bendeki anlamı - 2

Yağmur damlasının bendeki anlamı - 2
 

Yağmur Damlasının bendeki Anlamı - 2


Farkında mısın? Yine sabah oldu. İnsanlar yüzlerini güneşe çevirmiş baharın yeşilliğine kaptırırken kendilerini, ellerim hala buz benim. O'nu bulup kendimi kaybettiğim zamanlardı, "Bir çift göze nasıl koskoca bahar sığar Rabbim" diye sorduğum sordukça yeşilinde kaybolduğum yıllar.

Çocukların "çağlaaa" diye koşa koşa tırmanmaya çalıştığı zerdali ağacının gölgesine gömdüm tüm gençliğimi. Artık hayata O'nlu yanlarından bakmıyorum. Ben'li ne kadar yanı kaldı hayatın önemsemiyorum. Ellerim hep buz benim, narkoz verilmiş bir sürü acının perisiyim her gece on ikiye çeyrek kala acı bozulur yerini sıçramalı uykuya bırakır.

Boşver yine sabah oldu. Hayat yağmur damlalarını sayacak kadar uzun değil...

Günaydın sana da...

Mert Kaan Mesut

 
Toplam blog
: 13
: 491
Kayıt tarihi
: 03.04.12
 
 

Tesadüfen doğduk mecburen yaşıyoruz. Ankara - 89 doğumluyum. KKÜ Endüstriyel Otomasyon bölümü mez..