Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '06

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Yağmur'un ihaneti

Yağmur'un ihaneti
 

Benim o; çok sevdiğim yağmur felaketimiz oldu yine... O adına şiirler yazılan, şarkılar yapılan yağmur... Televizyonn başında sel felaketinden zarar gören evleri, insanları izlerken, o bir gün önceki yazmış olduğum blog yazımdan bir anda utanç duydum...

Yağmurun ihaneti diye düşündüm... Çok sevdiğim birisi bana ihanet etmiş gibi... Oysa ki onun ne suçu var değil mi?

Her sene Türkiye'nin başına gelen bir olay sel felaketleri.

Oturduğum yerden,herşeyleri sular altında kalmış insanların çaresizliğini izlerken, kendimi onların yerine koydum bir anda... ''Allah kimseye yaşatmasın'' dedim.

O hasta çocukların yatakları sular altında idi ya, bir anne olarak içim acıdı. Ambulans alıp götürdü hastaneye de rahatladım.

Diğer yandan Diyarbakır'da da durum aynı. Sel felaketi 22 cana mal olmuş, arkalarında yanan, parçalanan yürekler bırakmış... Onlar için ne yapılabilir, ne denebilir ki...

İyi de, bu yağmur her sene yağıyor... Biz millet olarak sanırım yaşanılanlardan ders almıyoruz, geldi geçti diyoruz...

Yetkililerden yardım istiyor bu insanlarımız, tek başlarına başa çıkamıyorlar doğal olarak. Alt yapı eksikliği var diyorlar. Peki ama; nerededir yetkili denilip yardım istenilen kişiler? Ne yapıyorlar, ne işle meşguldürler acaba?

Tembel milletiz vesselam! Kulağımızın üzerine yatıyoruz besbelli... ''Yağmurlar dinince, hiçbirşey kalmaz'' düşüncesine mi sahipler acaba bu ''Yetkililer'

Ama ne yazık ki bu her sene yenilenen bir olay. Ve ne yapılacaksa yapılsın artık. Yapılsın da yağan yağmurdan korkmayalım... Yağmur berekettir, felaket değil diyebilelim...

Yine pencerelere oturup hüzünlenip şiirler yazabilelim gönül rahatlığı ile değil mi ya... Yağmuru suçlamayalım...

Sel felaketinden dolayı mağdur kalmış insanlarımıza geçmiş olsun diyorum.

Ve; hayatını kaybeden insanlarımızın yakınlarına başsağlığı diliyorum..

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..