Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yağmur

Yağmur
 

Neden?


Yağmur!.
Şeytan diyor: soyun, çırılçıplak, dolaş sokak sokak.


Bir adam tanıyorum. Yağmur zamanı meleğinin dileğini yerine getiren: 'Bu testiyi sana yaptım. Yanında olmadığım zamanlarda benim için yağmur taneleri toplayıp saklarmısın?'. Ne vakit yağmur yağsa, elinde kap kacak, fırlar bahçesine ve toprağa değmeden toplar yağmur tanelerini. Saklar, hediye testisinde. Aynı akşam, testi kollarında ağlar. Yağmur tanelerine karışır gözyaşları...

Bir adam tanıyorum. Ne vakit yağmur yağsa, dilinin ucunda küfre karışır her sözcük. Ne suyu sever ne yağmuru: 'Sırf öldüğümde beni suyla yıkamasınlar diye, bedenimi yakmalarını vasiyet edeceğim!'. Kararır gökyüzü, gürler. Şehirde bir ıslanma telaşı, bir panik havası. Adam sakin ama dilinin ucunda küfre karışır her sözcük.

Bir adam tanıyorum. Yağmuru bekler ağlamak için. Önce yastığının altında saklar, gözyaşlarını. Sonra bekler, güz zamanını. Rüzgar çıksa, bulutlar çarpışsa ve o ağlasa: 'Çocukluğumda öğrendim yağmurda ağlamayı. Kimse farketmedi, kimse görmedi... 'Rüzgar çıksa, bulutlar çarpışsa, şimsekler çaksa ve o ağlasa.

Bir adam tanıyorum. Yağmur zamanı daha bir deli sever kadınını, aşkını. Her yağmur tanesi kadar sevdiğini haykırmak ister, kollarında danseder. Dünü unutur, yağmurla. Keşke her hüzünde yağmur yağsa: 'Bu şehir, yağmur zamanı temizlenir. Yağmur zamanı elini tutarım aşkımın ve haykırırım! defalarca onu sevdiğimi'. Tek isteği, her hüzünde yağmur yağsa. Unutsa, yağmurla.

1.Adam-Yine söyleniyorsun abi.
2.Adam-Sevmiyorum bu ... yağmurunu!. Sırılsıklak olduk yine ... bari hafta sonu yağmasa!
3.Adam-O testide yine yağmur tanelerimi var?
1 Adam-Evet. Bu arada artık ağladığını saklayamıyorsun.
4.Adam-Hey!! Hadi ama, gülümseyin biraz. Biliyorsunuz dimi, melekler ziyaret ettiğimizi görürlermiş.
2.Adam-Sevgi kelebeğimizde açıklamasını yaptı yaa tam oldu. Ulan! ... bari hafta sonu yağma bee!!
3.adam-En azından mezarlıkta küfür etmesen, olmaz mı?
2.Adam-Tamam. Pardon!.
1.Adam-Peki o nerde?
2.Adam-Ne bileyim ... bana soruyorsun!
3.Adam-Burdaymış, bakın.
4.Adam-Yine papatyalar bırakmış!...

Yağmur!.
Şeytan diyor: soyun, çırılçıplak, dolaş sokak sokak.

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..