Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Yağmur

Yağmur
 

Yaz yağmurlarını gördü gözlerim


Aşkı dile getiren yaz yağmurlarını


Sağnak halinde gördüm yağmuru


Coşkulu bir aşkı anlatıyordu


Birikintilerine düşerken gördüm yağmuru


Uzak rıhtımlara vuran


Dalgalar kadar hasret yüklü

Ben hiç bu kadar güzel görmemiştim yağmuru

O gece mutluydu


Başı okşanan bir çocuktu yağmur


Saçlarından süzülürken

Güzeldi, tarifsiz güzeldi


Yüzü öpülen bir çocuktu yağmur


Yanaklarını ıslatırken

İkiniz de güzeldiniz


Doyumsuzdu seyriniz


Ama beni deli eden bir şey vardı


Deli ediyordu yağmur beni


Islatırken vücudunu


İhtirasımla yüklü genç bir erkekti yağmur...


 
Toplam blog
: 16
: 413
Kayıt tarihi
: 15.10.10
 
 

Ege Üniversitesi Psikoloji 84 mezunuyum. Bir süre cezaevi psikoloğu olarak çalıştım, özel bir eğitim..