Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Yağmur

Yağmur
 

Yağmur yağarken


Yağmurun yağışı

Bir çocuğun ağlayışı

Bir aşkın bitişi

Bir sonun başlangıcı

Kalbimi sızlatır hep

Ben de tanıdım aşkı

Ben de sevdim deli gibi

Ben de o sıcacık duyguyu tattım,

Ve ben de terkedildim.

Güneşin doğduğu zaman

Bir çocuk güldüğü zaman

Bir çığlık yankılanıyordu içimde

Kalbime bir ferahlık anlatılmaz bir duygu dolar,

Yağmur yağdığı zaman.

Yine devam edecektir hayat

Ve yine bir çocuk ağlayacak

Yine bir aşk acıyla sonlanacak

Yine yağmur yağacak,

Ve yine kalbim hüzünle dolacak.

 
Toplam blog
: 137
: 2242
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

05 Ekim Ankara doğumluyum. Okumayı, yazmayı, insanları dinlemeyi seviyorum. Kişisel blogumda her ..