Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Yağmura uyandım!

Yağmura uyandım!
 

Bu sabah yağmura gözlerimi açtım

yağmurdan bir şehre…

Yapayalnızdım,

incecik bir boşlukta

büyük bir bedende…

Kırılmıştı dallarım beyhude

uzamış yüzümde alevlenen sakallarım

dudaklarımda güneş izleri!.

*

Bu sabah yağmura uyandım

yağmurdan bir şehre…

Dilim dönmez

dizlerim taşımaz bu gökyüzünü…

Bir serçe diliyle çığlığa kaldım

göçen onca nesle

onca savrulan rüzgar sevdalılarına haykırdım…

*

Çamurdan yapraklarım var benim

samanın diriliğinde

suyun hırçınlığında bir var oluş

onlarca dalım var ağaçsız

toprağın en güzel yanından

çamurdan!..

*

Üşüyen bir sabaha uyandım yağmurla

yağmuru kucaklayan bir şehirde…

Yalnızdı her şehir de insan

yapayalnız, kaldırımlarda

dolu gibi gözlere sahip

dinmek bilmeyen ah ile…

*

Yalnızdım yağmura

beni alıp giden sevdaya

şiirlerimde binlerce insanla

beni inkar eden sözlere

şimşeğin gökyüzüne açtığı yara gibi

bir bendim bende kalan!.

*

Bu sabah kırık dökük uyandım yağmura

yağmurdan sonra gökkuşağına!..

 
Toplam blog
: 21
: 523
Kayıt tarihi
: 23.06.08
 
 

Bir şairim belki eşi benzeri bulunmaz belki de ne dediğini bilmez! Sorgular, sualler eder. Kalemi..