Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Yağmurda Yayla Hayali

Bu günlerde yağmurlar arttı. Sulara bata çıka işe gidiyoruz. Öğlen en yakın yerde karnımı doyuruyorum.

Ne hayali kuruyorum. Sıdan yaylasında olacaksın. Naylondan ve ağaçtan Yörük çadırı. Yağmur çadıra tıpır tıpır damlayacak dışarıda kuzular meleyecek ben o sesleri güzel bir şarkının ezgisi yapacağım of ulan of yağmurlu günlerdeki negatif enerji beni rahatsız ediyor. Yanımda biri negatif enerjiyle dursa hemen hissediyorum yağmuru seviyorum bir de şu negatif enerji olmasa şöyle yaylada çıplak ayaklarımı çimenlere koysam.

Geçenlerde düşünüyorum sünnet merasiminde bizi köyde atla gezdirmişlerdi. Tabi ben küçüktüm. Halamın kocası biz Yörükler enişte demeye alışamadık dayı deriz onunla birlikte at seyahati yapmıştık. Dayım bana dümeni ayakkabı tabanından yapılmış tıkır tıkır araba yapıp göndermişti. Yukarıdan aşağı ben ona biniyorum yukarı çıkarken onu taşıyorum. Köyümüzün yanındaki küçük harmanda arabaya binerdim. İnsan yine de özlüyor şimdi köy evlerinde gürül gürül sobalar yanıyordur ayvalar kestaneler demlenen çaylar şöyle kediyle birlikte sobanın başında uyuyacaksın kedinin mırıltısı eşliğinde köydeki anemin eski saatinin tik taklarını sayardım uykum kaçtığında şairin ifadesiyle karıştır çayını zaman erisin. (Necip Fazıl Kısakürek.)

Sevgi yağmurunda şemsiyesiz kalmanız dileğiyle.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..