Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Yağmurla yürümek

Yağmurla yürümek
 

Bugün burada yağmur vardı
 
Baktı sahilde yalnızım yarenlik etti bana
 
Damlaların sesini saymaysam hiç konuşmadı
 
Düşen seslerini dinlerken gözlerim yerdeydi
 
Ve bakarken sulara yüzünü görmek için
 
Ve özlem gidermek adına hayale dalarak…
 
Büyük bir istek ve arzu sarmıştı benliğimi
 
Nefesinin bana değdiğini sandım o an
 
Derin derin içime çekince anladım yanıldığımı
 
Yere düşen damlaların kokusuymuş sadece…
 
Uzaktaki geminin yükü gibi ağırlaştı omuzlarım
 
Yakınmalarla dolu sert bir esinti yaladı beni
 
Karanlık yüzeyinin yansımalarıyla vurdu deniz
 
Düşe kapılmadan düş kurmak mümkün mü?
 
Suya doğru eğildim ama bu kez temkinle
 
Düşmemek için pek dikkat ederek aradım onu
 
Düşen hep beden olsa kan revan olur yaşam
 
Kötü ki ruh düşüyor her seferinde boşluğa
 
İçimde taşıdığım dikenler, gidin sizinle işim yok!
 
Gidin başkasını kanatın benimle uğraşmayın…
 
Renksiz gölgeler, siz de ayrılın etrafımdan
 
Gölge edeceğinizi yitik ruhlarda arayın…
 
Sahte duygular, sizin de çabalarınız beyhudedir
 
Beklemeyin, bu gece bağırmayacağım içimden
 
Zira bedenimden o anlamsız ağırlıklar gitti
 
Bulutlar, yine ağlamadan kaçıyorum sahilden
 
Gidiyorum, adımlarımı hissetmeden basarak
 
Göremeden aradığımı, bulamadan umduğumu
 
-------------------
 
Bugün burada yağmur vardı birlikte yürüdük…
 
 
 
Bojidar Çipof
11 Ekim 2011

Yeşilköy sahilinde bir sağanak anı…
 
 
 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..