Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Yağmurlar seni getirmiyor

Yağmurlar seni  getirmiyor
 

yağmurlarla gelirsin diye yollara düştüm. gelmedin...


Gözyaşlarım nisan yağmurları gibi  yağıyor yüreğime.

Yüzüme ise ağustos ayından kalma bir kuraklık  yerleşmiş, gitmiyor...

Yağmurlar getirdi diye mi  bu kadar ağlatıyor aşk?

Her yağmur seni  hatırlatıyor.

Ellerin ellerimdeyken ıslanıyorum bulutların altında ya da bulutsuz bir gökyüzünde gökkuşağının renklerine bürünüyorum.

Gökkuşağını görünce tüm renkleri aynı anda sever ya insan, ben de seni her halinle ve  herşeyinle seviyorum.

Yine yağmurlar yağıyor şehrime ama seni  getirmiyor...

Yanlızlık bardaktan boşalmış sanki.

Yağdıkça yalnızlaşıyorum, 

Yağdıkça ıslanıyorum,

Yağdıkça akıp gidiyor hayat .

Bense düşünüyorum içimdeki çocukla,

Kağıttan bir gemi göndersem yağmurlarla, 

Atlayıp  gelir misin haziran ayında?

 
Toplam blog
: 4
: 542
Kayıt tarihi
: 20.05.12
 
 

Kocaeli Üniversitesi kimya mühendisliği  bölümü  son sınıf öğrencisiyim. En önemli ilgi alanlarım..