Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kağıt Gemilerin Kaptanı

http://blog.milliyet.com.tr/hayrettinturan

30 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Yağmuru Dinliyorum

Yağmuru Dinliyorum
 

...yağmuru dinliyorum..bir sırrı dinler gibi korkarak...


Yağmuru Dinliyorum

Yağmuru dinliyorum
bir sırrı dinler gibi
sıyırıyor gecenin elleri
koynumda yalnızlığın
münevver eteklerini

Yağmuru dinliyorum
bir yıldırım düşüyor
eski mezarlığın içine
yazdığım tüm dizeler
her damlada sana
ve aşka yeniliyor

Yağmuru dinliyorum
gözlerim kapalı değil
alabildiğine ıslak
ve yıkılmış bir mezar taşı
kadar sımsıkı susarak

Yağmuru dinliyorum
artık ne seni, ne kendimi
ne de yaklaşan delirmenin
korkunç ayak sesini
yağmuru dinliyorum
yırtarak benliğimi

Yağmuru dinliyorum
hasretle iki sevgili
koparırcasına düğmelerini
aklıma sen düşüyorsun
yağmuru dinliyorum
sıkarak dişlerimi

Yağmuru dinliyorum
sen Ona gidiyorsun
bir bildiğin var susuyorsun
yağmur hızlanıyor
alabildiğine sarhoşum
pencereyi açıyorum
damlalar mermi olsun
bu gece öleyim istiyorum
telefonlar susuyor
beynime yıldırımlar düşüyor
bir şeyler saklıyor gece
yağmuru dinliyorum / susuyor

Biliyorum sevmiyorsun
ve de sevmeyecek diyor
sonra tek tek salıyorum
ağzımla tuttuğum kuşları
bir sokak köpeği ıslak
ve hepimiz kadar bedbaht
bencil ve de korkak
yağmuru dinliyorum
köpeğin yanı başında
karanlığa uzanarak


13 Ekim 2007

 
Toplam blog
: 98
: 638
Kayıt tarihi
: 21.08.07
 
 

Zonguldak'ın Ereğli İlçesinde, 1971 Yılının soğuk bir Şubat Gecesi doğdu. İlk ve orta öğrenimini ..