Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Yağmurun gözlerinde büyüttüm seni

Yağmurun gözlerinde büyüttüm seni
seline kaptırarak unutabilir miyim
ezberledim yüzündeki damlaların izlerini
ve aynı izlerde gezdiriyorum kendimi
sana değen kısmı yağmurun
bana da değer mi ki
nasılda yağıyor sadece sana çarparak
beni de yakıp yıkarak
nasılda siliyor geçmişin izlerini
gözlerimin arkasında sakladığım resmini
gün vurmasın
sararmasın diye bakamadığım
hep bir sonraki güne sakladığım
senin damlalarınla
hoyrat tavırlarınla hırpaladığın
beyaz sayfalarımı bırakıyorum suyuna
yağ
o kadar yağ ki
önüne katıp sürüklerken beni
kenardan tutacağım el onun olsun
yağmurun gözlerinde büyüttüm seni
o kadar büyüdün ki
beni de korkutuyorsun

 
Toplam blog
: 32
: 256
Kayıt tarihi
: 16.04.08
 
 

Güzel sanatlar mezunuyum. Resim yapıyorum. Şiir yazıyorum. Futbol hastasıyım. Sergilerim oldu. Resim..