Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Yağmurun sesi..

Göster/ Gizle

Yağmurun sesi vardı, bir zamanlar

Yağmurun sesine bak, derdi şarkılar

Her damlada bir davet vardı

Her damlada ürperirdi aşıklar..


Camların ardında dinlerken yağmuru

Gözlerime dolardı hüzünlü buğu

Adını yazardım camların üstüne

İçimde yokluğunun boşluğu..


Yağmur..ah yağmur, yine yağıyorsun

Camlarda yine hüzün şarkısı

Her vuruşta içimi sızlatıyorsun

Tanıdım işte bu, aşkın acısı..


Camlar artık tutmuyor ki buğu

Yazsam onun adını parmağımla

Kim dolduracak ki bu boşluğu

Bir damla kayıyor yanağıma...


Ha senin damlan, ha benim

Ebedi sandığım aşkımdan

-Yorulmuş ruhum, eskimiş bedenim-

Bir parça tuz kalmış dudağımda..


Yağmur..ah yağmur

Bunu bana yapma..!

Cama vuran her damlanla

Umutlarımı yeşertip de

Beni aldatma..!

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..