Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Yağmurun türküsü

Yağmurun türküsü
 

Yağmurun Türküsü


Yağıyor yaz yağmuru bardaktan boşanırcasına

Kaçışıyor insanlar saçak altlarına, evlerine

Arınıyor İstanbul kirinden pasından

Yürüyorum yağmur damlalarının altında

Toplanıyor hüzün bulutları yanıma yöreme

Koşuyorum yağmurun eşliğinde

Dilim de bir isyan türküsü

Karışıp yağmur damlalarına

Katıp önüme köhnemiş bir dünyanın

Bütün kötülüklerini

Daha temiz bir dünya için

Yeni umut filizleri yeşersin diye

Akmak istiyorum hayatın en derinlerine

Köklerimle kavrayıp toprağı

Sarmak istiyorum bütün dünyayı

Aşk için

Umut için

Emek için

Yarınlar için…….

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..