Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

24 Eylül '07

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Yakamoz

Yakamoz
 


Yıl 1995 - 1996

Yer Diyarbakır'ın Hani ilçesine yakın kırsal.

Bir haftalık bir görev verilmiş çıkmışız Kuştepe'ye, mevzilenmişiz.

7.Bölüğün çavuşuyum.

Bir kayaya oturup nereden nerelere geldiğimi düşünüyor ve ufuklara dalıyorum.

İzmir'de ufuk uçsuz bucaksız denizdir.

Oysa benim karşımda uçsuz bucaksız dağlar ve tepeler var.

Bir yumurta kolisini düşünün.Onun üzerindeki çıkıntıların hepsi birer tepe taakii ufuğa kadar.

Arkadaşlardan biri seslendi '' çavuş daldın yine ''

İşte ondan sonra bu şiiri yazdım kendimce.

Şimdide bu şiirimi sizlerle paylaşmak istedim.Belki sizlerde beğenirsiniz diye...

YAKAMOZ

Siz bilirmisiniz ?

İZMİR'in masum gecelerini.

Ya hasret kokan yellerini !

Teleferik'ten güneşin batışını bilirmisiniz ?

İZMİR geceleri masum ve acıdır.

Acı dolu özlemleri haykırır.

Gökyüzünde yıldızları saydırır.

Güneşle kaybolan Yakamozu bilirmisiniz ?

Resim internetten alıntıdır...

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..