Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '11

 
Kategori
İnsan Kaynakları
 

Yakan gözlerindi

Yakan gözlerindi
 

Yağmurlar seni çaldığında benden
Gözlerimdeki yağmurları hiç bilmedin sen
Anılar hesap sorarken senden
Anılara hapsolduğumu hiç bilmedin sen

Gidenler acımasızca giderken benden
İçimden kopanları hiç bilmedin sen
Sorular cevap isterken senden
Sorularımın çaresizliğini hiç bilmedin sen

Yangınlar alevine su isterken benden
İçimdeki yangınları hiç bilmedin sen
Hep mutlu olmanı beklerken senden
Seni delice sevdiğimi hiç bilmedin sen DUDAKLARIMDA YAŞA DİYE

Madem gideceksin dur biraz bekle
Söyleyeceklerimi iyi dinle
Ben seni sevmeye kıyamazken
Kanma her seviyorum diyene

Üç beş sahte güzel sözle
Korkuyorum seni kandırırlar diye
Ben seni üzmeye korkarken
Ağlatma gözlerini her serseriye

Madem ayrılacaksın git güle güle
Gitmeden kalbini kalbime ekle
Ben gözlerine bakmaya çekinirken
Son bir defa sen bak gözlerime

Ağlarsam görmezden gelme
Sil ellerinle bir anı kalsın diye
Ben seni öpmeyi düşleyemezken
Öp beni seni hiç unutamayayım diye
Öp beni hep dudaklarımda yaşa diye YAKAN GÖZLERİNDİ

Nedensiz başlayan anlamsız kavgalar
Belki de bu aşkın ayrılık sinyaliydi
Gözlerde yaşsız meçhul ağlamalar
Ayrılık yolculuğunun işaretiydi

Sigaramdan çıkan zavallı dumanlar
Aşkına isyanın bir simgesiydi
Ve o son sahte yalvarmalar
Yalan bir aşkın bitiş habercisiydi

Soğuk bir hançer edasıyla sarılmalar
Tıpkı seni tarif eder gibiydi
Geriye baktığımda senden kalanlar
Vicdansız ama yakan gözlerindi 

 
Toplam blog
: 9
: 358
Kayıt tarihi
: 27.05.11
 
 

"Ben topraktan bir canım senin gibi, Çiğnesen ne farkeder yolun gibi.." Deli-dolu, hayatı istediği g..