Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '07

 
Kategori
Şiir
 

Yakılmış mektup

Ben seni yaşadım günlerce

Seni gördüm her fırsattta rüyalarımda

Hep kendin gibiydin

Seni sevdiğim gibi

Herzaman kendin gibi olmayı başarabilmiştin..

Rüyalarımda da

Ben seni rüyalarımda da sevmiştim oysa,

Benim için muhim olan seni görmek değildi senı

YAŞAMAK tı...
ama sen bunu da anlıyamadın

Rüyalarım anladı
Hayat Anladı
Ben Anladım Herşeyden Önemlisi..
Sensiz hayatımın Amaçsız Olduğunu




Ewet Bunları Benden Duyuyorsun
Kımseye Boyun Eğmeyen
hayatı Bildiği Gibi Yaşayan
Mecnun'un dan Duyuyorsun Bunları

Senin İçin Ağladığım geceler Bile Oldu
Ama sen Anlıyamayacak Kadar Aciz,

Ve benden Uzaktın...

İşte Ben senı hayatın
Bu zorluklara Karşı

Sendeleye sendeleye devrilmeden

Sevdim Sevdim....

Ama Tek Birşeyi Unutmuştum seni Hala Severken...

Senin Kendinden Başka Kımseyi sevmeye kalbinin

Gücü yetmiyeceğini


Ama Bütün Bunları Göz Önunde Tutarak Diyorum Ki

Hala Hala SENI SEVİYORUM ...

 
Toplam blog
: 27
: 1610
Kayıt tarihi
: 30.12.06
 
 

Kobi Danışmanı www.facebook.com/projeyazdanismanlik   ..