Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '11

 
Kategori
Mizah
 

Yakın arkadaşla birliktelik

Yakın arkadaşla birliktelik
 

kadın erkek


Hayatımın dönüm noktasıydı o gece. O günden sonra hayata daha bir farklı bakmaya başladım.

En yakın arkadaşımın doğum günüydü o gün. Yine her zaman gittiğimiz bara gittik. Yine aynı grup ve yine aynı salak solist vardı sahnede. Ne zamana bu grubu dinlesem daha da soğuyordum müzikten. Solistten, kuyruğuna basılmış acıyla viyaklayan kedi gibi ses çıkıyordu. 

Barda epey içtikten sonra eve geldik ve evde devam ettik içmeye. Kafa olmuş zaten bi’ milyon. Koridorda sızanları mı ararsın, mutfakta şişeye sarılıp bir şeyler anlatanları mı…

Hani şu salak oyun vardır ya. Şişeyi çevirirsin “Doğruluk mu cesaret mi?” diye sorarsın. İşte biz de onu oynuyorduk 4-5 kişi. Şişe döndü döndü bana geldi. O kadar içmiştim ki bir ara şişe sabit oda dönüyordu sanki. İçmenin de vermiş olduğu erkekliğin gazıyla “Cesaret!” diye haykırdım. 

Şerefsiz Hamdi en yakın arkadaşımı yanağından öpmemi istemişti. Önce yapmam dedim ama sonra bir kereden bir şey olmaz, hem altı üstü oyun bu dedim ve öptüm. Garip bir duyguydu. Sonra dalga geçtiler bizimle ben de çok sinir oldum şişeyi Hamdi’ye fırlattım şişe kırıldı oyun bozuldu. Galiba Hamdi’nin kafa da kırılmıştı fakat ben en çok şişenin depozitosundan gelecek olan 15kr’u alamayacağıma üzülmüştüm.

Neyse, herkes dağıldı. Odada arkadaşımla baş başa kaldım. Yan yana oturmuş kalan son birayı sırayla yudumluyorduk. Hani içtikçe bir öpme isteği uyanır ya insanın içinde. İşte aynen öyle oldu bana da. Öptüm onu yanağından sonra hızımı alamadım dudaklarına yapıştım. Artık kendimize hakim olamıyorduk. Soluğu kanepede aldık.

Sabah olduğunda ona baktım derin derin. Uyanmışmış o da, gözlerini açtı ve bana;

-Osman Abi sence bu yaptığımız doğru mu?

+Bilmiyorum Kadir. Sakın kimseye bahsetme ama aramızda geçenlerden tamam mı?

-Ayıp ettin Osman Abi. Güven, kardeşlik, erkeklik öldü mü Osman Abi.

+Aslansın Kadir.

Bir kereden bir şey olmaz demeyin sakın… (:

(Not: Senin mi başına geldi diye soranlar var bunu. Cevap; Hayır.

Not2: Peki bir arkadaşının mı başına geldi diye soranlar var. Cevap; Hayır.

Not3: İlla birisinin başına mı gelmesi gerekiyor? Aklıma geldi yazdım, hayali yani.) 

 
Toplam blog
: 4
: 303
Kayıt tarihi
: 09.06.07
 
 

Günlük hayatta karşılaşıp da umursamadığınız şeyleri yazıyorum. Simidiniz daha bitmemişken biten ayr..