Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yakın temas

Yakın temas
 

Beğenilmeyi kim istemez? Buna cevap herkes ister ama bunu isterken herkes farklı bir davranış içine girer. Kimi beni olduğum gibi sev veya beğen diye isteğini belirtir, kimi de bu konuda epey bir uğraş verir.

Bugün, biz kadınların davranışlarına bakalım istiyorum. Kadınlar beğenilmek için neler yapar?

Saçlarının şekil ve rengini değiştirirler,
yeni kıyafetler alırlar, parfüm ve nihayet makyaj...

Bunların hepsi normal ve bakımlı olmak için gayet doğal ve de bence yapılması gerekenler.

Bir de bana tuhaf gelen davranışlara bakalım, niye derseniz dün akşam arkadaşlarımızla bir yemekte buluştuk. Eskiden tanıdıklarımızın yanı sıra gruba yeni dahil olanlar da vardı. Hepimiz aileyiz, bunu neden belirtiyorum zira beni rahatsız eden konuları daha iyi yorumlayabilmek , kızmakta haklı olup olmadığımı sizlerin de katkılarıyla anlayabilmek. Olur ya ben belki fazla tepki vermişimdir.Tepki derken, kendi içimde, yani dışa vurulmamış ve paylaşılmamış olanları kastediyorum.

Gelelim akşamımıza, herkes peşpeşe bir zaman içinde geldi oturduk , yeni arkadaşları aramıza aldık ki daha çabuk kaynaşalım. Yaş ortalaması ise bayanlarda 45 beylerde 55, yani görünüşte herkesin aklı başında...

Akşam yemeği olunca tabii biraz alkol durumları da var ama çok değil, çakır keyif misali. Aradan biraz zaman geçti muhabbet fena değil yeni dostlardan bir bayan arkadaşımızın şen kahkahaları masamızı şenlendiriyor eeee ne güzel biz de ona ayak uydurmaya çalışıyoruz, masa harika bir ortamda derken birden birşey gördüm, o da tesadüfen.

Şen kahkahalı arkadaşımız, çaktırmadan sol yanında kocası varken... sağ yanındaki arkadaşımızın kocasına yakın temas sağlamaya çalışıyor!!!!

Ben hemen şöyle bir etrafı kolaçan ettim, kimse farkında değil ve kendime gelip belki yanlış anlamışımdır diyerek lavaboya gittim. Kendi kendime aaa sen de amma fesatsın o gördüğün kazara falan olmuştur bir daha olmaz... olamaz diyerek tekrar masaya döndüm.

Ama elimde olmayarak bu şen arkadaşımızı erketeye aldım (dikiz). İlerleyen saatlerde bu bayanın sadece bir koca ile değil diğer tüm kocaları etkileme arzusu içinde olduğunu gördüm. Benim şen arkadaşım, masanın en çekici ve şuh kadını ben olmalıyım moduna girmiş ve öyle davranıyordu. Peki diyeceksiniz, sen anladın ya diğerleri? Olur ya ben belki paranoyak ve kıskanç davanıyor olabilirim.

Ben böyle düşünürken, neredeyse sırayla bütün çiftler lavobaya kalktı ve döndüklerinde biraz yüzler asılmakla beraber normal davranış sergilenmeye çalışıyorlardı. Peki bu arada bizim şen arkadaşımızın kocası ne yapıyordu hiç!!

Evlere gitmek için kalkıp arabalara bindiğimizde tüm arabaların ön tarafında biraz münakaşa görüntüleri vardı ama yalnız onlara ait arabanın ön tarafı gayet normaldi.

Ancak hepimiz biliyorduk ki o insanlar... grubumuza bir daha giremeyecekler.

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..