Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '18

 
Kategori
Güncel
 

Yakınlarımızın FETÖ’cü Olmasından Bize Ne ki, Oğlum FETÖ’cüyse Beni mi Tutuklayacaklar?

Yakınlarımızın FETÖ’cü Olmasından Bize Ne ki, Oğlum FETÖ’cüyse Beni mi Tutuklayacaklar?
 

“Amcanın oğlunun kardeşinin kızı FETÖ’cüymüş” Bana ne, al götür. Akraban ya belki sen de…

Umuyorum yargı siyasette ya da ortalıkta konuşulanlar gibi işlemiyordur. Acayip bir toplumuz, akrabası suçlu diye kendisi de zan altında kalıyor.

İnsanlar akrabalarımdan biri FETÖ’cü çıkar diye korkuyor biliyor musunuz?

Akrabaları üzerinden bazılarının neler çektiğini biliyorsunuz… Damadı FETÖ’cüymüş. E napalım elin adamı!

Ama sorun şurada galiba; sahip çıkıyor, savunuyor, hatta saklıyor… Hiç işim olmaz!

Babam FETÖ’cüyse alın götürün kardeşim; fakat akraban FETÖ’cü diye kapıma polis molis gelse kabul etmem, böyle şey olur mu ya; akrabamdan bana ne!

İnsanları ailesi ve akrabaları üzerinden sıkıştırmak… Bir akrabam FETÖ’cüymüş ben milletvekili olacağım, bu durum bana engel olacakmış. Baba-oğul bile olsa herkes ayrıdır, hiç kimsenin suçu diğerini ilgilendirmez. Akrabası FETÖ’cü diye beni vekil seçmeyenler zaten cahildir, onların vekili olmak istemem.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..